BZ WBK daje 100zł

Data: 2010-03-01 12:03:30
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8876c169-252d-4591-8843-4a2ccd1889c6@x22g2000yqx.googlegroups.com...
Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html

Wybitnie niszowy rachunek: płatne przelewy, płatne prowadzenie...

Data: 2010-03-01 03:10:51
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
BZ WBK daje 100zł
On 1 Mar, 12:03, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik "ls" <l...@wp.pl> napisa w wiadomo ci grup

> Jako nie zauwa y em, eby kto ju o tym pisa :
>http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/k...

Wybitnie niszowy rachunek: p atne przelewy, p atne prowadzenie...

Dobry dla posiadaczy rachunków w BZWBK jako drugi rachunek. Na główne
konto pensyjka, przelewy i płatności z tego głównego konta. Przelew
pewnej kwoty na to zakupowe konto np. 1000 zł i robimy zakupy dostając
1%.
Trochę zabawy, żeby zarobić parę złotych. Gdyby przelewy były za darmo
to byłoby konto super, a tak, chłyt manketingowy.

Data: 2010-03-01 12:15:24
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ffb29600-0118-41f7-a44c-cbc63f400ef1@q15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

Rachunek może też być interesujący dla osób, które nie są w stanie otrzymać karty kredytowej, a chcą płacić bezgotówkowo. Ale tak w ogóle to raczej nie jest to nadmiernie interesująca oferta. W gruncie rzeczy wydaje mi się ona w ogóle niewarta uwagi, ciekawe jaka będzie reakcja rynku na tę stuzłotową promocję.

Data: 2010-03-01 11:17:55
Autor: xbartx
BZ WBK daje 100zł
Dnia Mon, 01 Mar 2010 12:15:24 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Nie mam czasu przeczytać o tej promocji ale jeżeli nie ma jakiś ograniczeń w stylu 12 m-c należy posiadać rachunek, to dla kogoś kto chce 100 pln zarobić i ma czas, to całkiem dobra promocja ;)

Data: 2010-03-01 15:44:58
Autor: darnok
BZ WBK daje 100zł
On 2010-03-01 12:17, xbartx wrote:

Nie mam czasu przeczytać o tej promocji ale jeżeli nie ma jakiś
ograniczeń w stylu 12 m-c należy posiadać rachunek, to dla kogoś kto chce
100 pln zarobić i ma czas, to całkiem dobra promocja ;)

Na gazecie napisali ze trzeba trzymac min. 2 miesiace i ma wplynac po min. 1000 zl (nie musi byc wynagrodzenie, moze byc przelew z innego konta).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-03-01 15:58:46
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZ WBK daje 100zł

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hmg7p3$bps$2inews.gazeta.pl...
[...]

poszukaj watków o zamykaniu konta w bzwbk

Data: 2010-03-01 07:05:49
Autor: Homzik
BZ WBK daje 100zł
poszukaj watk w o zamykaniu konta w bzwbk

A tu nie możesz napisać?

Może wypadałoby założyć konto na 3 miesiące, zgarnąć 100 zł i zamknąć.
Ponadto pytanie czy karta płatna 3 zł/mc jest obowiązkowa...

Data: 2010-03-03 21:12:17
Autor: jk
BZ WBK daje 100zł
Homzik <homzik@gmail.com> napisał(a):
Mo=BFe wypada=B3oby za=B3o=BFy=E6 konto na 3 miesi=B1ce, zgarn=B1=E6 100 z=
=B3 i zamkn=B1=E6.
Ponadto pytanie czy karta p=B3atna 3 z=B3/mc jest obowi=B1zkowa...

Czytałeś regulamin? Albo chociaż info na stronie o konkursie? Jak byk jest napisane, co musi być, a co nie.

--

BZ WBK daje 100zł