BZ WBK daje 100z³

Data: 2010-03-03 21:16:12
Autor: xbartx
BZ WBK daje 100z³
Dnia Mon, 01 Mar 2010 03:00:53 -0800, ls napisał(a):

Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/
konto-wydajesz-zarabiasz.html

Tak sobie myślę dla kogo jest ta promocja? Pamiętam jak nowych klientów przyciągał Alior, to nie dość, że dawał 100 pln to przez rok wszystko było za darmo, aby ewentualnie przyzwyczaić i oswoić potencjalnych klientów a jednocześnie przetestować swoje usługi, www etc.
Oferta BZWBK mimo, iż daj 100 pln to jest jednak tak skonstruowana, że raczej odstrasza niż przyciąga. Płatnymi przelewami, bo opłatę za kartę i określone wpływy to jeszcze można zrozumieć, zniechęca i ewentualnie zachęca do otworzenia konta tylko po to aby zgarnąć promocyjną nagrodę i zamknąć rachunek.

Data: 2010-03-03 14:31:14
Autor: Clegan
BZ WBK daje 100z³
On 3 Mar, 22:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 01 Mar 2010 03:00:53 -0800, ls napisa³(a):

> Jako¶ nie zauwa¿y³em, ¿eby kto¶ ju¿ o tym pisa³:
>http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/

konto-wydajesz-zarabiasz.html

Tak sobie my¶lê dla kogo jest ta promocja?
Dla mi³o¶ników W³adys³awa Jagie³³y :-)

Data: 2010-03-03 22:49:35
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmmjis$sji$2@newsfeed.net.icm.edu.pl...

[...]

Właśnie, mam podobne odczucia. Więc może zbiorowo wykażemy BZWBK, że tak to właśnie wygląda? Gdyby dołożyli jakieś darmowe dodatki choćby na pół roku (przelewy, karta) byłoby to interesujące, a tak wydaje się promocją niedopracowaną i narażeniem banku na zmasowany atak "setkowiczów".

BZ WBK daje 100z³