BZ WBK - e-wyciąg - błędne dane

Data: 2010-02-17 13:07:56
Autor: Tomasz [Bubon]
BZ WBK - e-wyciąg - błędne dane
Mam z Narzeczoną wspólne konto w BZ WBK.
Dzisiaj zauważyłem, że w wygenerowanym e-wyciągu za styczeń 2010 w
nagłówku wyciągu są dane osobowe mojej Narzeczonej.
Dziwne, ponieważ logowałem się swoim loginem, w systemie wyświetla się
moje imię i nazwisko, a na wyciągu (czy to pdf czy to html) pojawiają
się nie moje dane. Podkreślam jestem współwłaścicielem a nie
pełnomocnikiem.

Na infolinii usłyszałem, że moja Narzeczona jest "ważniejsza w
systemie" i dlatego jej dane pojawiają się w nagłówku. Poza tym nie
poradzono mi, żebym się przeszedł do oddziału bo nie mają wglądu w
konto.

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów ma może wspólne konto w zielonym
banku i może sprawdzić e-wyciąg?

Mam konto w BZWBK od niedawna (kredyt hipo) i w porównaniu do mBanku
system transakcyjny BZ WBK pod względem funkcjonalności prezentuje się
bardzo słabo.

BZ WBK - e-wyciąg - błędne dane