BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rac hunku

Data: 2010-07-12 21:25:06
Autor: Krystek
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rac hunku
Moja przygoda z BZ WBK zamienia się już w (tragi)farsę. Pisałem już na grupie, że ostatniego dnia maja 2010 wydałem dyspozycję zamknięcia rachunku Konto24.pl dla nieaktywnej już karty Allegro, żeby mi nie wydali nowej, płatnej PayBack karty (http://42.pl/gg/hue19k$c0$1@node2.news.atman.pl)

Dzisiaj odbieram telefon z banku, z informacją, że nie zamkną mi tego rachunku, bo wiszę im 15 złotych i muszę wpłacić tę sumę w kasie, żeby pożegnać się ze starym rachunkiem.

I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc, a pisemną dyspozycję zamknięcia rachunku Konto4.pl składałem 31.05.2010 (ostatni możliwy termin odstąpienia od wznowienia płatnej karty PayBack do rachunku Konto24.pl) to kiedy umowa zostanie rozwiązana? 30 czerwca 2010? Owszem, za czerwiec zapłacę, ale bank zdaje się skasował mnie też i za lipiec...

K.

Data: 2010-07-12 21:57:33
Autor: RobertS
[...]

a przypadkiem karta o której piszesz nie jest bezpłatna w pierwszych dwóch latach?

RobertS

Data: 2010-07-12 23:10:37
Autor: Krystek
W dniu 2010-07-12 21:57, RobertS pisze:

[...]

Która? PayBack jest płatna co miesiąc 2 zł (o ile nie wykona się nią w miesiącu żadnych transakcji na jakąśtam kwotę), a za tę Allegro to po dwóch latach (2 lata temu, czy więcej nawet) skasowali mnie 25 zł.

K.

Data: 2010-07-12 22:38:04
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-12 21:25, Krystek pisze:

I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc

Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

Data: 2010-07-13 00:10:28
Autor: Krystek
W dniu 2010-07-12 22:38, Bogdan B. pisze:
W dniu 2010-07-12 21:25, Krystek pisze:

I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc

Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

6 tygodni nawet dla rachunków zakładanych X lat temu? Bo dla tych, co teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

K.

Data: 2010-07-13 00:40:19
Autor: knrdz
Krystek pisze:

teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

Jest właśnie odwrotnie. Standardowy w BZWBK okres wypowiedzenia wynosi 6 tygodni. Z wyjątkiem "Konta na Obcasach" i właśnie popularnego z powodu promocji "Wydajesz & Zarabiasz", w których wynosi miesiąc.

Data: 2010-07-13 08:24:57
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-13 00:10, Krystek pisze:
[...]

W kwietniu też wypowiadałem konto24.pl do którego kiedyś była Allekarta.
Okres wypowiedzenia 6 tygodni.

Data: 2010-07-13 21:00:36
Autor: Krystek
W dniu 2010-07-13 08:24, Bogdan B. pisze:
[...]

No i faktycznie. Wziąłem w garść umowę, a tam zapis, że okres wypowiedzenia jest określony w regulaminie prowadzenia kont dla ludności - w nim napisane, że termin wypowiedzenia to 6 tygodni. Poszedłem do banku, zapłaciłem w kasie te 15 złotych i mam nadzieję, że więcej już nic z tytułu zamknięcia rachunku Konto24.pl do AlleKarty nie będę musiał robić. Tak czy siak bank na tej operacji zamknięcia stratny nie jest.

K.

Data: 2010-07-13 23:43:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamkniêciu rachunku

"Krystek" i1id4l$6ph$1@node1.news.atman.pl

: robiæ. Tak czy siak bank na tej operacji zamkniêcia stratny nie jest.

Z czego¶ trzeba nazbieraæ na wisienki. :)

Data: 2010-07-12 22:52:20
Autor: sunwick
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamkniêciu rachunku
podobna sytuacja u mnie tyle ze z rachunkiem osobistym, zlozylem
wypowiedzenie w zwiazku z wprowadzeniem oplat, dzwonia do mnie w
dn.zamkniecia rachunku i mowia ze musze wplacic 7 czy iles tam
zlotych. powiedzialem ze zloze reklamacje bo po to zamykalem rachunek zeby
oplat nie ponosic, pani sie rozlaczyla a potem oddzwonila i mowi ze
faktycznie tak bylo tyle ze ona zla dyspozycje zlozyla i musze
podjechac i zlozyc podpis na dobrym papierze, a oplate mi anuluj±...

i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie tam jechac ale powiedzmy
ze mialem po drodze

Data: 2010-07-13 14:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamkniêciu rachunku

"sunwick" 8vvm3694muft17248012gjqbnn2vuc3kv0@4ax.com

i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie
tam jechac ale powiedzmy ze mialem po drodze

....mia³em po drodze [do pobliskiego sklepu spo¿ywczego]
postój taksówek, wiêc wypad do banku by³ drobiazgiem... ;)

-=-

Pewnego dnia Napoleon Bonaparte liczy³ na przybycie jego wojsk,
gdy toczy³ (z górki lub pod górkê -- nie pamiêtam tego) ów
dzielny m±¿ o niedu¿ym ciele zaciête walki. Zamiast jego
wojsk, na pole walki przyby³y wtedy wojska jego przeciwniów... :)

BZ WBK chyba liczy³ na zyski (w liczbie klientów) zwi±zane
z wi¶niodawaniem -- zamiast zysków, widzê (oczami swej
wyobra¼ni) straty BZ WBK -- zwi±zane z niechêci± banku
do rozstawania siê z jego klientami. :)

Data: 2010-07-13 03:24:46
Autor: Zespol_BZWBK
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamkniêciu rachunku
On Jul 12, 9:25 pm, Krystek <spamt...@krystek.eu.org> wrote:

I tu pytanie - zagadka: je¶li okres wypowiedzenia wynosi miesi±c, a
pisemn± dyspozycjê zamkniêcia rachunku Konto4.pl sk³ada³em 31.05.2010
(ostatni mo¿liwy termin odst±pienia od wznowienia p³atnej karty PayBack
do rachunku Konto24.pl) to kiedy umowa zostanie rozwi±zana? 30 czerwca
2010? Owszem, za czerwiec zap³acê, ale bank zdaje siê skasowa³ mnie te¿
i za lipiec...

K.

Zgodnie z regulaminem kont dla ludno¶ci przy zamkniêciu rachunku
obowi±zuje 6-tygodniowy okres wypowiedzenia. Konto Wydajesz &
Zarabiasz oraz Konto na Obcasach mog± byæ zamkniête z miesiêcznym
wypowiedzeniem.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach mo¿na sprawdziæ na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespó³ Banku Zachodniego WBK

BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rac hunku