BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku

Data: 2010-07-12 22:38:04
Autor: Bogdan B.
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku
W dniu 2010-07-12 21:25, Krystek pisze:

I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc

Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

Data: 2010-07-13 00:10:28
Autor: Krystek
W dniu 2010-07-12 22:38, Bogdan B. pisze:
W dniu 2010-07-12 21:25, Krystek pisze:

I tu pytanie - zagadka: jeśli okres wypowiedzenia wynosi miesiąc

Z tego co ja wiem, wynosi sześć tygodni.

6 tygodni nawet dla rachunków zakładanych X lat temu? Bo dla tych, co teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

K.

Data: 2010-07-13 00:40:19
Autor: knrdz
Krystek pisze:

teraz w promocji są zakładane, to wiem, że okres wypowiedzenia trwa dłużej.

Jest właśnie odwrotnie. Standardowy w BZWBK okres wypowiedzenia wynosi 6 tygodni. Z wyjątkiem "Konta na Obcasach" i właśnie popularnego z powodu promocji "Wydajesz & Zarabiasz", w których wynosi miesiąc.

Data: 2010-07-13 08:24:57
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-13 00:10, Krystek pisze:
[...]

W kwietniu też wypowiadałem konto24.pl do którego kiedyś była Allekarta.
Okres wypowiedzenia 6 tygodni.

Data: 2010-07-13 21:00:36
Autor: Krystek
W dniu 2010-07-13 08:24, Bogdan B. pisze:
[...]

No i faktycznie. Wziąłem w garść umowę, a tam zapis, że okres wypowiedzenia jest określony w regulaminie prowadzenia kont dla ludności - w nim napisane, że termin wypowiedzenia to 6 tygodni. Poszedłem do banku, zapłaciłem w kasie te 15 złotych i mam nadzieję, że więcej już nic z tytułu zamknięcia rachunku Konto24.pl do AlleKarty nie będę musiał robić. Tak czy siak bank na tej operacji zamknięcia stratny nie jest.

K.

Data: 2010-07-13 23:43:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamkniêciu rachunku

"Krystek" i1id4l$6ph$1@node1.news.atman.pl

: robiæ. Tak czy siak bank na tej operacji zamkniêcia stratny nie jest.

Z czego¶ trzeba nazbieraæ na wisienki. :)

BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku