BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku

Data: 2010-07-12 22:52:20
Autor: sunwick
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku
podobna sytuacja u mnie tyle ze z rachunkiem osobistym, zlozylem
wypowiedzenie w zwiazku z wprowadzeniem oplat, dzwonia do mnie w
dn.zamkniecia rachunku i mowia ze musze wplacic 7 czy iles tam
zlotych. powiedzialem ze zloze reklamacje bo po to zamykalem rachunek zeby
oplat nie ponosic, pani sie rozlaczyla a potem oddzwonila i mowi ze
faktycznie tak bylo tyle ze ona zla dyspozycje zlozyla i musze
podjechac i zlozyc podpis na dobrym papierze, a oplate mi anulują...

i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie tam jechac ale powiedzmy
ze mialem po drodze

Data: 2010-07-13 14:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku

"sunwick" 8vvm3694muft17248012gjqbnn2vuc3kv0@4ax.com

i tak zrobilem, tyle ze musialem specjalnie
tam jechac ale powiedzmy ze mialem po drodze

....miałem po drodze [do pobliskiego sklepu spożywczego]
postój taksówek, więc wypad do banku był drobiazgiem... ;)

-=-

Pewnego dnia Napoleon Bonaparte liczył na przybycie jego wojsk,
gdy toczył (z górki lub pod górkę -- nie pamiętam tego) ów
dzielny mąż o niedużym ciele zacięte walki. Zamiast jego
wojsk, na pole walki przybyły wtedy wojska jego przeciwniów... :)

BZ WBK chyba liczył na zyski (w liczbie klientów) związane
z wiśniodawaniem -- zamiast zysków, widzę (oczami swej
wyobraźni) straty BZ WBK -- związane z niechęcią banku
do rozstawania się z jego klientami. :)

BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku