BZ WBK ma u mnie (spory) minus ...

Data: 2010-06-05 19:25:08
Autor: Krystek
BZ WBK ma u mnie (spory) minus ...
BZ WBK nie ma u mnie ostatnio dobrych notowa艅. Tak jak pisa艂em wcze艣niej na grupie, mia艂em i艣膰 do oddzia艂u i zlikwidowa膰 rachunek do AlleKarty, 偶eby nie p艂aci膰 za kart臋 PayBack, kt贸r膮 ka偶demu u偶ytkownikowi starej AlleKarty proponowali. No i poszed艂em. Ostatniego dnia, w kt贸rym mog艂em bez konsekwencji wypowiedzie膰 umow臋. W oddziale kolejki, bo tego samego dnia (31.05.2010) ko艅czy艂a si臋 oferta promocyjna na konto reklamowane przez Gerarda Depardieu. Co si臋 nasta艂em, to moje. Ale w ko艅cu przysz艂a moja kolej na wizyt臋 przy stanowisku bankowym. Pani wydrukowa艂a z systemu umow臋 o now膮 kart臋 VISA Money.pl, kt贸r膮 zamawia艂em przez Internet, a po podpisaniu przeze mnie papier贸w, da艂a formularz zamkni臋cia rachunku AlleKarty (mia艂em jeszcze dodatkowo ze sob膮 wydrukowane i podpisane wypowiedzenie - odst膮pienie od umowy o rachunek Konto24.pl napisane wed艂ug wzoru wypowiedzenia do艂膮czonego do starej umowy, ale i tak nie oby艂o si臋 bez wype艂niania tego ich formularza). Odebra艂em te偶 PIN do karty, kt贸ra by艂a w moim posiadaniu od dw贸ch tygodni, bo przysz艂a poczt膮 kilka dni po z艂o偶eniu internetowego formularza.

Jak podpisa艂em umow臋, to pomy艣la艂em, 偶e za kilka dni zaczn臋 korzysta膰 z rachunku i przy okazji aktywuj臋 kart臋 chipow膮 w bankomacie. W czwartek wieczorem przela艂em na rachunek karty pewn膮 kwot臋. W pi膮tek sprawdzi艂em, 偶e pieni膮dze s膮 ju偶 na koncie, wi臋c wzi膮艂em kart臋 i pomaszerowa艂em do bankomatu. Wk艂adam plastik do ATM-a, wklepuj臋 PIN, wybieram opcj臋 "Aktywuj kart臋" i znowu podaj臋 PIN. Po wpisaniu PIN-u przeczyta艂em komunikat, 偶e dla mojej karty 3 razy pr贸bowano poda膰 b艂臋dny kod PIN i powinienem skontaktowa膰 si臋 z bankiem. No to zachodz臋 do oddzia艂u, przy kt贸rym znajduje si臋 bankomat, m贸wi臋 w czym rzecz, 偶e podpisywa艂em umow臋, mia艂em PIN z banku i chcia艂em aktywowa膰 kart臋. A pani w banku na to: kiedy podpisywa艂em umow臋? M贸wi臋, 偶e 31-go maja. Ona na to, 偶e nie widzi w systemie, 偶e taka umowa zosta艂a zawarta i pyta, czy mo偶e pami臋tam nazwisko osoby, kt贸ra z ramienia banku podpisywa艂a ze mn膮 umow臋. Je艣li nie pami臋tam (a nie pami臋ta艂em, bo i po co), to musz臋 przyj艣膰 do oddzia艂u jeszcze raz ze swoj膮 kopi膮 umowy. Przy okazji zapyta艂em, czy w systemie jest zaznaczony fakt, ze 31-go z艂o偶y艂em dyspozycj臋 zamkni臋cia rachunku do AlleKarty. Okazuje si臋, 偶e te偶 nie zosta艂o to w systemie odznaczone.

No nic, lekko wkurzony wr贸ci艂em do domu po umow臋, odczeka艂em znowu swoje i usiad艂em przy stanowisku tej samej kobiety, kt贸ra wcze艣niej mnie obs艂ugiwa艂a. Wzi臋艂a ode mnie dow贸d osobisty, umow臋 sprawdzi艂a, poklepa艂a co艣 na klawiaturze, potem wyci膮gn臋艂a z szuflady now膮 kopert臋 z PIN-em a na koniec zadzwoni艂a do na kartolini臋, 偶ebym zg艂osi艂 ch臋膰 odblokowania zablokowanej karty. Kartolince poda艂em swoje dane, numer karty. W odpowiedzi us艂ysza艂em, 偶e nowy PIN zacznie by膰 aktywny od po艂udnia nast臋pnego dnia (czyli od soboty, od dzisiaj - od godziny 12.00) i dopiero w sobot臋 mog臋 aktywowa膰 kart臋 w bankomacie. Po tych s艂owach mog艂em z biurka zabra膰 dokumenty i uda膰 si臋 do wyj艣cia. Za chwil臋 wyjd臋 z domu po raz kolejny zaatakowa膰 bankomat (mo偶e przy okazji podrygi z okazji You Can Dance w centrum Bia艂egostoku zobacz臋 na 偶ywo ;)) Kolejna chwila prawdy z BZ WBK przede mn膮. W ka偶dym razie nie mam poj臋cia co by艂o przyczyn膮 tego, 偶e karta w bankomacie nie zadzia艂a艂a, i kto jest za to odpowiedzialny, ale fakt pozostaje faktem, 偶e procedury w BZ WBK szwankuj膮.

Parafrazuj膮c reklamowe has艂o: "Tak nie powinno by膰 w tym banku". Wi臋cej, ze szczeg贸艂ami opisa艂em na blogu:

<http://krystek.jogger.pl/2010/05/31/bz-wbk-ofiara-wlasnego-sukcesu/>
<http://krystek.jogger.pl/2010/06/04/bz-wbk-czyli-ganiaj-kliencie-do-oddzialu/>

A teraz pora wyj艣膰 i sprawdzi膰 now膮 kart臋. Stay tuned!

K.

BZ WBK ma u mnie (spory) minus ...