BZ WBK nie chce założyć mi konta

Data: 2013-11-15 19:17:03
Autor: Nika
BZ WBK nie chce założyć mi konta
9 listopada wieczorem składałam wniosek przez internet o założenie w BZ WBK Konta Godnego Polecenia. Dzisiaj dostałam informację, że wniosek został odrzucony, a w razie pytań mogę się kontaktować z doradcą pod powyżej podanym numerem telefonu - tylko że w mailu nie ma żadnego numeru powyżej. Zresztą trącał ich pies, nie zamierzam marnować impulsów na wydzwanianie do doradców, ale zdziwiło mnie to mocno, zwłaszcza w kontekście artykułów o tym, jakie w bankach jest ciśnienie na sprzedaż i jak zakłada się fikcyjne konta całej rodzinie, byleby plan wyrobić. Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

- -
Nika

Data: 2013-11-15 20:32:30
Autor: J.F
Użytkownik "Nika"  napisał w wiadomości
[...]

Moze najprostsze - odrzucaja wniosek z intenetu, zadzwonisz, pogadasz, doradca zalozy i plan wyrobi :-)

Moze jednak warto zadzwonic - moze masz zapomniane konto w banku, albo figurujesz w jakims BIK, bo nie bardzo widze inne powody do odmowy.

Maja gdzies wspolna liste kont czy kart kredytowych i stwierdzili ze 10 to za duzo ?

J.

Data: 2013-11-15 21:21:59
Autor: Nika
BZ WBK nie chce założyć mi konta
Co najśmieszniejsze, to fakt, że sami miesiąc temu dzwonili i proponowali, ale wtedy nie byłam zainteresowana. Normalnie jak ten żuraw i czapla.

Konto mam jedno w Raiffeisenie, właśnie otwarłam Eurokonto Mobilne wymagane dla obsługi kredytu hipotecznego w Pekao. Ponieważ na Mobilnym sobie życzą 20 gr za SMSa do potwierdzenia każdego przelewu, a Raiffeisen po zakupie mieszkania i zlikwidowaniu lokaty przestanie być dla mnie darmowy, więc stwierdziłam, ze pora znaleźć coś w jego zastępstwie, a tu taki zonk. No ale mało to miłych banków w okolicy?

- -
NIka

Data: 2013-11-17 13:43:39
Autor: tytu
BZ WBK nie chce założyć mi konta
Za óz konto w mBanku. Złoz formularz i zobaczysz róznicę!!!!
pozdrawiam

Data: 2013-11-15 21:56:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK nie chce założyć mi konta

"Nika" l65oem$cun$1@node1.news.atman.pl

Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

Ten bank tak ma. Matka spełnia wszystkie warunki, ale premii nie otrzymuje.
Kiedyś matka miała trudności z kredytówką BZ WBK.

Rozmowa z BZ WBK jest trudna -- bywa, że bank kwestionuje coś, co jest oczywiste.
(i dlatego BZ WBK daje niby 7 stów -- gdyby dawał 3 stówy, klientów by nie złowił)

Data: 2013-12-24 14:22:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK nie chce założyć mi konta

"Nika" l65oem$cun$1@node1.news.atman.pl

.. Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

To właśnie taki bank.

BZ WBK nie chce założyć mi konta