BZ WBK niesamowita oferta ;)

Data: 2009-03-06 19:40:57
Autor: gasper
BZ WBK niesamowita oferta ;)
witam,
otrzymałem list od banku, że jestem super klientem i takie tam, i że moge dostać od ręki 25 000 zł jak stawie sie z dowodem w oddziale
pomyślałem, że 25 000 na korzystnych warunkach piechotą nie chodzi i zadzwoniłem a tam szok ! miła Pani mówi, że ma promocyjną oferte oprocentowania 15 %  - normalnie mnie zatkało, wtedy Pani powiedziała, że jeszcze dochodzi 5% prowizji pobieranej przy wypłacie
aż strach sie bać jaką oferte mają dla nowych klientów ;)

Data: 2009-03-06 19:54:48
Autor: MarekZ
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gorqnq$q9h$1inews.gazeta.pl...

Ja tam jestem optymistą, uważam że w okolicach lipca znowu zacznie być dostępny w miarę tani pieniądz.

Oprocentowanie 15% rocznie jest jeszcze w granicach rozsądku patrząc na to co się dzieje na rynku, ale prowizja 5% - łomatko. A już nazwanie tego promocją, to rzeczywiście masakra.

marekz

Data: 2009-03-06 20:43:37
Autor: gasper
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Użytkownik "MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> napisał w wiadomości news:gorr4t$r8r$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Ja tam jestem optymistą, uważam że w okolicach lipca znowu zacznie być dostępny w miarę tani pieniądz.

przecież pieniądz teraz jest tani jak nigdy

Data: 2009-03-06 20:45:12
Autor: MarekZ
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:goruda$ofe$1inews.gazeta.pl...

przecież pieniądz teraz jest tani jak nigdy

Ale nie jest dostępny.

Data: 2009-03-06 21:26:43
Autor: Mithos
BZ WBK niesamowita oferta ;)
gasper pisze:
[...]

Stałe oprocentowanie 15% to przecież jest IMO nie tak tragiczna oferta. Natomiast prowizja 5% zabija :)

--
Mithos

Data: 2009-03-07 11:58:42
Autor: zzz
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Mithos pisze:
Stałe oprocentowanie 15% to przecież jest IMO nie tak tragiczna oferta. Natomiast prowizja 5% zabija :)

Mnie Millenium już od pół roku kusi takimi wspaniałymi promocjami.
Jak chciałem dobrać trochę kasy do pożyczki hipotecznej to procedura jak dla zwykłego klienta z ulicy. Przeniosłem się z tą pożyczką do GE to teraz oferta za ofertą.

zch

Data: 2009-03-07 18:15:01
Autor:
BZ WBK niesamowita oferta ;)
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
a tam szok ! miła Pani mówi, że ma promocyjną oferte oprocentowania 15 %  - normalnie mnie zatkało, wtedy Pani powiedziała, że jeszcze dochodzi 5% prowizji

Wynegocjuj w oddziale obniżkę prowizji. Przy tym co napisałeś, to mogą zejść
do 3% (jak weźmiesz pow. 25k to do 2%). --

Data: 2009-03-07 22:12:57
Autor: gasper
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Użytkownik <zycie_po_zyciu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goudj5$dr1$1inews.gazeta.pl...
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):

[...]

ale to nadal jest 17%

Data: 2009-03-07 21:59:06
Autor: Jacek Erazmus
BZ WBK niesamowita oferta ;)
On 7 Mar, 22:12, "gasper" <n...@ma.pl> wrote:
Użytkownik <zycie_po_zyciu.WYT...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:goudj5$dr1$1inews.gazeta.pl...> gasper <n...@ma.pl> napisał(a):

> Wynegocjuj w oddziale obniżkę prowizji. Przy tym co napisałeś, to mogą zejść
> do 3% (jak weźmiesz pow. 25k to do 2%).

ale to nadal jest 17%

Eurobank ma 7 % ale dla kwot od 500 do 3000 .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-08 07:06:46
Autor: jo44
BZ WBK niesamowita oferta ;)
Jacek Erazmus pisze:

Eurobank ma 7 % ale dla kwot od 500 do 3000 .

Sprawdź dokładnie - np na ich kalkulatorze.
To nie 7 lecz dużo, dużo więcej. :)

Data: 2009-03-08 21:40:51
Autor: krzysztofsf
BZ WBK niesamowita oferta ;)
jo44 pisze:
Jacek Erazmus pisze:

Eurobank ma 7 % ale dla kwot od 500 do 3000 .

Sprawdź dokładnie - np na ich kalkulatorze.
To nie 7 lecz dużo, dużo więcej. :)

Tam jest jeszcze male ubezpieczonko ;)

BZ WBK niesamowita oferta ;)