BZ WBK -- propozycja paranoiczna

Data: 2011-11-01 23:52:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZ WBK -- propozycja paranoiczna

Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
wolno tego czytać!!! [jeno szybko?] Za czytanie tego rodzaju
nienależnych treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności
do lat dwóch. :) [a pozbawiony wolności zdany jest na szybkość?]

-=-

BZ WBK -- propozycja paranoiczna

Dzwoni BZ BWK i mówi, że ma dla mnie propozycję -- pyta, czy
może mi zająć dwie, trzy minuty. Śpieszę się, ale dwie czy
trzy minuty mogę odżałować. Wypytuje mnie, po czym mi mówi,
że chce dla mnie dać kartę kredytową.

Myślę sobie, że żadna dodatkowa czy kolejna karta kredytowa
nie jest mi potrzebna, bo trochę płacę debetówką Dobrego
konta, za paliwo płacę debetówką Meritum a w ogóle niewiele
płacę, bo ostatnio dłużej choruję niż jestem zdrowy...
Ostatecznie uznaję, że skoro dzwonią, mogę przyjąć ów dar,
ale pod warunkiem niedoręczania zaświadczenia o zarobkach...

Mówię, że jeśli jest potrzebne zaświadczenie o zarobkach, to
nic z tego. Odpowiada mi, że zaświadczenia nie potrzebuje. Po
kilkunastu minutach długiego uzupełniania danych okazuje się,
że jednak muszę podać swoje zarobki...

Mam ochotę na zapytanie, czy dzwoniąca do mnie osoba nie
cierpi aby na schizofrenię, bo jednak na początku rozmowy
umawialiśmy się na coś.

Po dłuższej acz niepotrzebnej wymianie pustych słów dochodzimy
do tego, że dzwoniący wpisuje to, co chce. Decyzja ma zostać
podjęta niezwłocznie a odpowiedź ma być przesłana za pomocą SMS.

-=-

Za kilka dni dzwoni BZ BWK i proponuje mi przyniesienie z ZUSu
zaświadczenia o moich poborach...

-=-

Tam, gdzie mi wówczas było pilno (na rehabilitację kręgosłupa,
dokładniej na NFZowy masaż -- raczej niewiele pomógł) przybyłem
spóźniony o dwie, trzy minuty... Masaż ,,prywatny'' kosztuje 50
złotych za zabieg. Jeśli taki zabieg trwa 10 minut (NFZowy tyle
trwa) to masażysta chciałby zarabiać raczej dużo. :) Tak na oko
mógłby stać się bogatszy niż sam Złodziej Rydzyk, biorąc pod
uwagę cenę pieniądza -- koszt kredytu.

-=-

Kiedyś uważałem, że człowiek powinien zarabianymi pieniędzmi
spłacać zaciągnięte kredyty, by żyć, wydawać, dawać innym
zarobek, nakręcać koniunkturę... I kredytobiorca bogaci
się dzięki temu, i banki, i państwo dzięki podatkom
płaconym przez banki...

Dziś wiem o tym, że nie warto zaciągać kredytów.
[bo to chujowe państwo -- nie dba o ludzi, którzy
je budowli, lecz dba o Ojców Złodziei]

-=-

Na niedomagania kręgosłupa świetny jest okład z gorącego
żelu. Grzeję to (żel w plastikowym woreczku) w garnku,
w wodzie do t. wrzątku i przykładam (niebezpośrednio
rzecz jasna, ale przez ubranie lub ręcznik) do pleców
i mam efekt. Zaziębienie tej części pleców skutkuje
niemożliwością nie tylko chodzenia ale i myślenia!

BZ WBK -- propozycja paranoiczna