BZ WBK - przyjmę polecenie

Data: 2013-10-31 14:53:23
Autor: Ryba
BZ WBK - przyjmę polecenie
W weekend będę chciał założyć 2 konta Godne polecenia. Dla mnie i dla żony.
Chętnie przyjmiemy 2 polecenia (od dwóch osób)
Piszcie na mojego maila, decyduje kolejność zgłoszeń :)

Potwierdzacie oczywiście, że można wtedy skorzystać z promocji 700 PLN ?

Ryba

Data: 2013-11-04 07:47:34
Autor: Ryba
BZ WBK - przyjmę polecenie
W dniu 2013-10-31 14:53, Ryba pisze:
[...]

Dziękuję wszystkim za polecenia.
Nie z wszystkich oczywiście będę mógł skorzystać.
W tym tygodniu pójdziemy osobiście do oddziału bo przez sieć nie można założyć z polecenie.

Ryba

Data: 2013-11-06 22:44:57
Autor: osa
BZ WBK - przyjmę polecenie
Jakby ktoś chciał mi polecić to konto to czekam na maila ;)

Data: 2013-11-07 17:56:33
Autor: osa
BZ WBK - przyjmę polecenie
W dniu 2013-11-06 22:44, osa pisze:
Jakby ktoś chciał mi polecić to konto to czekam na maila ;)

NIEAKTUALNE!

BZ WBK - przyjmę polecenie