BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych

Data: 2015-11-13 21:58:05
Autor: Liwiusz
BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
W dniu 2015-11-13 o 21:51, Imka pisze:
"Szanowni Państwo,

pragniemy poinformować, iż Bank Zachodni WBK z dniem 05-11-2015 podjął
decyzję o zaprzestaniu sprzedaży kart przedpłaconych.

Dziękujemy za dotychczasową współpracę i przepraszamy za wszelkie
niedogodności.
W razie pytań prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod numerem telefonu 1
9999 lub z zagranicy +48 61 81 1 9999 (opłata za minutę połączenia
zgodnie z taryfÄ… danego operatora).

Z poważaniem
Zespół kart przedpłaconych Banku Zachodniego WBK S.A."

I komu one przeszkadzały...

U kogo teraz takie karty pozostajÄ…?

--
Liwiusz

Data: 2015-11-13 13:15:06
Autor: Kris
BZ WBK wstrzymuje sprzeda¿ kart przedp³aconych
W dniu pi±tek, 13 listopada 2015 21:58:23 UTC+1 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
W dniu 2015-11-13 o 21:51, Imka pisze:
> "Szanowni Pañstwo,
> decyzjê o zaprzestaniu sprzeda¿y kart przedp³aconych.
> niedogodno¶ci.
> W razie pytañ prosimy o kontakt z nasz± Infolini± pod numerem telefonu 1
> 9999 lub z zagranicy +48 61 81 1 9999 (op³ata za minutê po³±czenia
> zgodnie z taryf± danego operatora).
> Zespó³ kart przedp³aconych Banku Zachodniego WBK S.A."

U kogo teraz takie karty pozostaj±?
http://wiewiorka.pl/
Od nich dostaniesz. Zarejestruj siê i przy¶l± poczta na adres jaki tam podasz.

Data: 2015-11-13 22:10:33
Autor: Imka
Dnia Fri, 13 Nov 2015 21:58:05 +0100, Liwiusz napisał(a):

I komu one przeszkadzały...

U kogo teraz takie karty pozostajÄ…?

Obawiam się że u nikogo.
Mille ma jedną - ale trzeba mieć konto.
https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-przedplacone

mBank niby ma
https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/#f/0/
ale jak się przyjrzeć dokładnie to nie ma żadnej.
Info "Informujemy, że z przyczyn technicznych aktualnie nie ma
możliwości wnioskowania o Kartę Podarunkową." wisi na stronie już z rok.

Gdzie indziej nie rzuciły mi się w oczy.

JakieÅ› dziwne, rzekomo mBankowe, sÄ… na allegro, ale nie wzbudzajÄ… mojego
entuzjazmu.
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=prepaid+mbank&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-com-1-5-0907

Ale może warto im się przyjrzeć?
https://companynet.mbank.pl/mt/fragments/prepaid/prepaidLogin.jsp?lang=en

--
Imka

Data: 2015-11-14 02:35:10
Autor: Krystek
W dniu 2015-11-13 22:10, Imka pisze:
Dnia Fri, 13 Nov 2015 21:58:05 +0100, Liwiusz napisał(a):

I komu one przeszkadzały...

U kogo teraz takie karty pozostajÄ…?

Obawiam się że u nikogo.

ING -
<http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-maestro-przedplacona>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-11-14 13:15:46
Autor: Marek
BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
On Fri, 13 Nov 2015 22:10:33 +0100, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> wrote:
mBank niby ma

ale jak się przyjrzeć dokładnie to nie ma żadnej.
Info "Informujemy, że z przyczyn technicznych aktualnie nie ma
możliwości wnioskowania o Kartę Podarunkową." wisi na stronie już z
rok.

Karty są nadal dostępne dla organizacj/podmiotów mających konta w mBank CompanyNet (oddział korporacyjny).

--
Marek

BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych