BZWB - Zrób pierwszy

Data: 2013-07-27 22:43:41
Autor: Przemek
BZWB - Zrób pierwszy
Czy ktoś kto brał udzial w promocji BZWBK "Zrób pierwszy" (chodzilo o zrobienie wymienionych w regulminie czynności - przelew BZWB24, przelew ekspresowy, przelew przez telefon itp.) otrzymał więcej niz jeden talon 10 zl do EMPK-u? Zgodnie z regulminem za KAŻDĄ czynność powienien przyslugiwac jeden talon, tymczasem ja choć powienem dostać 4 otrzymałem tylko jeden. Tak samo moja żona (ma oddzielne konto w BZ WBK). Talony powinny byc przyslane do końca lipca wiec niby mają jeszcze kika dni. A jak to jest u Was?

Data: 2013-07-28 04:14:05
Autor: pws
BZWB - Zrób pierwszy
W dniu sobota, 27 lipca 2013 22:43:41 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
[...]

U mnie podobnie - powinienem dostać 2 vouchery, a na razie dostałem tylko jeden. Czekam jeszcze do 31 lipca, a potem będzie reklamacja do Rzecznika Klienta. Boję się tylko, że wykręcą się wcześniej wyczerpaną pulą nagród...

Data: 2013-07-29 07:33:16
Autor: jg
BZWB - Zrób pierwszy
Dnia Sun, 28 Jul 2013 04:14:05 -0700 (PDT), pws napisał(a):

Boję się tylko, że wykręcą się wcześniej wyczerpaną pulą nagród...

taki przypadek powinien wystapic tylko jednorazowo (dla jednej z osob). a
juz jest Was dwoch, wiec cos nie tak.

--
jg

Data: 2013-07-29 04:59:43
Autor: pws
BZWB - Zrób pierwszy
W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 07:33:16 UTC+2 użytkownik jg napisał:
> [...]
> Boję się tylko, że wykręcą się wcześniej wyczerpaną pulą nagród...

taki przypadek powinien wystapic tylko jednorazowo (dla jednej z osob). a
Jest nas nawet więcej (komenty na LS). Możliwe, że nikt nie dostał więcej niż 1 kuponu. Ale dlaczego tak twierdzisz? Przecież łatwo wziąć to na logikę: załóżmy, że ktoś spełnił jedną z nagradzanych czynności na drugi dzień po ogłoszeniu konkursu - pula jeszcze była duża i za to już otrzymał 1 kupon, a potem, powiedzmy po np. 10 dniach, zrobił jeszcze kolejną nagradzaną czynność - i w tym czasie np. pula nagród była już wyczerpana - dlatego kuponu nie wysłali... 16400 voucherów  to wcale nie tak dużo, a liczyły się nawet zwykłe przelewy mobilne oraz Przelewy24.

Zresztą podobnie było z "50za500" - ci którzy nawet w dniu  wyczerpania puli w większości nie dostali ani 100, ani nawet 50 zł, chociaż wydali 1000 nie mówiąc o osobach z następnych dni (wszystko oczywiście w regualminowycm okresie trwania promocji).

Data: 2013-07-28 23:02:36
Autor: ls
BZWB - Zrób pierwszy
[...]

Z zona powinnismy dostac po 2, tymczasem tylko ja dostalem 1 :(

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-30 20:41:19
Autor: boa
BZWB - ZrĂłb pierwszy

Z zona powinnismy dostac po 2, tymczasem tylko ja dostalem 1 :(

u mnie podobnie  (z róşnica  Ĺźe miały być po 3)

Data: 2013-07-31 20:25:16
Autor: Przemek
BZWB - Zrób pierwszy

Użytkownik "boa" <anzelm@usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości news:kt91ci$adi$1node2.news.atman.pl...

Z zona powinnismy dostac po 2, tymczasem tylko ja dostalem 1 :(

u mnie podobnie  (z różnica  że miały być po 3)

Jak ktoś dzisiaj dostał nowy kod to radzę porównać numer z tym otrzymanym poprzednio. Rozsyłaja dokladnie te same kody. BZ WBK przechodzi sam siebie.

Data: 2013-07-31 11:43:23
Autor: pws
BZWB - Zrób pierwszy
W dniu środa, 31 lipca 2013 20:25:16 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
Jak ktoś dzisiaj dostał nowy kod to radzę porównać numer z tym otrzymanym poprzednio. Rozsyłaja dokladnie te same kody. BZ WBK przechodzi sam siebie.

Dokładnie tak, u mnie identycznie. Burdel jak zwykle...

Data: 2013-08-01 20:52:41
Autor: Przemek
BZWB - Zrób pierwszy

Użytkownik "pws" <paweloss93@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cf7f23b-4482-48d5-9f49-bc37685bad87googlegroups.com...
[...]