BZWBK @ Allegro

Data: 2010-08-10 06:25:04
Autor: Homzik
BZWBK @ Allegro
Data: 2010-08-10 16:05:52
Autor: RobertS
BZWBK @ Allegro
Homzik pisze:
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=17390304

właśnie miałem o tym napisać, ciekawy jest ten zegarek z opcją prepaid...ważność do 04.2012 a co potem? można go wyrzucić czy straci jedynie swoją płatniczą funkcję?

RobertS

Data: 2010-08-10 16:19:25
Autor: XYZ
BZWBK @ Allegro
On 10.08.2010 16:05, RobertS wrote:
Homzik pisze:
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=17390304

właśnie miałem o tym napisać, ciekawy jest ten zegarek z opcją
prepaid...ważność do 04.2012 a co potem? można go wyrzucić czy straci
jedynie swoją płatniczą funkcję?
"Termin ważności karty w zegarku: kwiecień 2012"
Sam zegarek bez terminu ważności :)

Data: 2010-08-10 16:28:04
Autor: RobertS
BZWBK @ Allegro

[...]

ok, a co później? nie można już dalej funkcji płatniczej używać? nie można odnowić = podpiąć innej karty?

RobertS

Data: 2010-08-10 09:01:03
Autor: Homzik
BZWBK @ Allegro
Mam nadzieję, że można zarejestrować kartę prepaid na siebie i z
czasem otrzymać nową albo kredytową od BZWBK.

A zegarek trochę drogi i szkoda, że karta tylko prepaid.

Data: 2010-08-10 18:33:59
Autor: RobertS
BZWBK @ Allegro
Homzik pisze:
Mam nadzieję, że można zarejestrować kartę prepaid na siebie i z
czasem otrzymać nową albo kredytową od BZWBK.

A zegarek trochę drogi i szkoda, że karta tylko prepaid.

wysłałem do nich zapytanie, na stronie "o mnie" deklarują że odpowiadają...póki co czekam

RobertS

Data: 2010-08-11 03:55:21
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK @ Allegro
On 10 Sie, 16:28, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> Sam zegarek bez terminu ważności :)

ok, a co później? nie można już dalej funkcji płatniczej używać? nie

Mini karta wkładana do zegarka zbliżeniowego jak każda karta ma swoją
datę ważności. Obecnie nie ma w sprzedaży samych tych kart, ale jest
duża szansa, że do kwietnia 2012 pojawią się na rynku. Więcej
szczegółów można znaleźć na Blogu BZ WBK http://blog.bzwbk.pl/2010/08/bz-wbk-na-allegro/.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-08-11 16:39:33
Autor: RobertS
BZWBK @ Allegro

[...]

"jest duża szansa" to nieco mało wiarygodne zapewnienie, sam zegarek tani nie jest więc
bank raczej powinien zapewnić nowe karty po wyexpirowaniu starej,
w każdym razie pomysł interesujący tylko nieco niedopracowany

RobertS

Data: 2010-08-13 12:27:19
Autor:
BZWBK @ Allegro
Słuchajcie, napisałem przez kontakt allegro i dostałem taki bełkot że strach...

Mam pytanie:
- ile mnie skasują za przelew z rachunku karty na inne konto poza BZWBK?
- ile kosztuje wykupienie środków, jak bym chciał zamknąć kartę?
- co się dzieje z kasą jak wychodzi ważność karty? idzie na nową? czy kasują
za to?

Bo w TOiP BZWBK mi się dość spore prowizje świeca....

--

BZWBK @ Allegro