BZWBK KONTO OSZCZEDNOSCIOWE

Data: 2010-10-23 12:03:24
Autor: Damian Niusy
BZWBK KONTO OSZCZEDNOSCIOWE
Witam,

Mam krótkie pytanko do konta oszczędnościowego.
Czy w ramach bezpłatnych przelewów z tego konta można zrobić
2 przelewy tzn. jeden "na rachunek w BZ WBK" i drugi "na rachunek
w innym banku", czy tylko jeden przelew niezależnie gdzie.

5. Realizacja przelewu złożonego za pośrednictwem usług bankowości
elektronicznej BZWBK24:

1) na rachunek w BZ WBK
a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym:         Bez opłat
b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym   5,00 zł

2) na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów
podatkowych
a) pierwszy w miesiącu kalendarzowym           Bez opłat
b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym    8,00

Damian

Data: 2010-10-23 15:38:06
Autor: Krzysztof

"Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:i9ubtj$1hr$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
na 100% ci nie potwierdze, ale wydaje mi sie, ze traktuja to osobno tak jak wyplate w placowce. sprobuj potwierdzic to na infolinii, chyba tak bedzie najprosciej.

Data: 2010-10-24 10:20:08
Autor: Jason Bourne
On 23 Paź, 12:03, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jeden, niezależnie od kierunku przelewu.

Data: 2010-10-24 19:25:17
Autor: bastek72
> [...]
> b) każdy kolejny w miesiącu kalendarzowym    8,00

Jeden, niezależnie od kierunku przelewu.

żródłem wiedzy jest placówka, infolinia czy wyciąg bankowy,
na którym dokonano obciążenia za drugą operację?

--

BZWBK KONTO OSZCZEDNOSCIOWE