BZWBK Kredyty

Data: 2010-12-05 12:29:35
Autor: Rafał Grajnert
BZWBK Kredyty
Witam
Mam Kredyt w Banku Zachodnim. i comiesięcznie pobierana jest mi rata.
czy jest możliwo¶ć nadpłacania kredytu poprzez bzwbk24 przelewem
oprócz raty która jest pobierana automatycznie. dodatkowo przesyłam np
100zł. Pytam się ponieważ nigdzie nie ma takiej informacji. a w banku
przy podpisywaniu usłyszałem że trzeba spłacać minimum 3 raty w
przypadku puszczania większych. Dzis dla testu pu¶ciłem 1grosz. i
saldo kredytu zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat..
Tak więc jak to jest.??

Data: 2010-12-05 21:18:39
Autor: Jacek Skowroński
BZWBK Kredyty
PT Rafał Grajnert scripsit:

Mam Kredyt w Banku Zachodnim. i comiesięcznie pobierana jest mi rata.
czy jest możliwość nadpłacania kredytu poprzez bzwbk24 przelewem oprócz
raty która jest pobierana automatycznie. dodatkowo przesyłam np 100zł.
Pytam siÄ™ poniewaĹĽ nigdzie nie ma takiej informacji. a w banku przy
podpisywaniu usłyszałem że trzeba spłacać minimum 3 raty w przypadku
puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i saldo kredytu
zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat.. Tak więc jak to
jest.??

W pierwszej kolejności przeczytaj, co na ten temat masz w umowie kredytowej.

--
Jacek SkowroĹ„ski                                  http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-12-05 14:12:14
Autor: Rafał Grajnert
BZWBK Kredyty
On 5 Gru, 22:18, Jacek Skowroński <jas...@vp.pl> wrote:
PT Rafał Grajnert scripsit:

> [...]
> puszczania większych. Dzis dla testu pu¶ciłem 1grosz. i saldo kredytu
> zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat.. Tak więc jak to

W pierwszej kolejno¶ci przeczytaj, co na ten temat masz w umowie
kredytowej.

--
Jacek Skowroński                                  http://jacek.alauda.pl

no niestety wła¶nie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
klient zobowi±zuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
upoważnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

Data: 2010-12-06 06:33:07
Autor: Jacek Skowroński
BZWBK Kredyty
PT Rafał Grajnert scripsit:

no niestety właśnie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
klient zobowiązuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
upowaĹĽnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

Nie wiem, czy są jakieś ogólne zasady w tej kwestii. W mojej umowie jest zapis, że spłata kredytu nie wynikająca z harmonogramu jest zlecana przeze mnie na piśmie i bank sam sobie tę dodatkową kwotę pobiera z konta.

--
Jacek SkowroĹ„ski                                  http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-12-06 01:13:01
Autor: Marcin Wasilewski
BZWBK Kredyty
Użytkownik "Rafał Grajnert" <pasorzytek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6eb157e2-14c0-4a67-8865-3a5a74f0f054q18g2000vbm.googlegroups.com...

przypadku puszczania większych. Dzis dla testu pu¶ciłem 1grosz. i
saldo kredytu zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat..
Tak więc jak to jest.??

Do mnie po takim "numerze" (przelałem z tego co pamiętam na rach. kredytowy 5 zł), zadzwoniła kobieta z BZWBK i musiałem i¶ć do oddziału i podpisać zgodę na storno tych 5 zł na ROR.

Tak więc Ľle Ci nie życzę, ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Cię czeka. :)

Data: 2010-12-11 23:12:05
Autor: Rafał Grajnert
BZWBK Kredyty
On 6 Gru, 01:13, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st> wrote:
U ytkownik "Rafa Grajnert" <pasorzy...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6eb157e2-14c0-4a67-8865-3a5a74f0f054q18g2000vbm.googlegroups.com...

> przypadku puszczania wi kszych. Dzis dla testu pu ci em 1grosz. i
> saldo kredytu zmniejszy o si o 1 grosz tak jak harmonogram sp at..
> Tak wi c jak to jest.??

Do mnie po takim "numerze" (przela em z tego co pami tam na rach. kredytowy
5 z ), zadzwoni a kobieta z BZWBK i musia em i do oddzia u i podpisa
zgod na storno tych 5 z na ROR.

Tak wi c le Ci nie ycz , ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Ci czeka.
:)

otrzymałem do¶ć Ciekaw± odpowiedĽ z banku :

Witam,

dziękuję za przysłan± wiadomo¶ć.

Korzystaj±c z serwisu BZWBK24 Internet, można spłacić kredyt na konto
kredytu - jest to przelew na rachunek obcy. Wpłacona kwota czę¶ciowa
pokrywa raty kapitałowe od końca kredytu. Aby całkowicie zamkn±ć
kredyt, konieczna jest wizyta w placówce Banku.

Informacje szczegółowe uzyskać można w placówce naszego Banku. Aby
ułatwić kontakt z placówk± Banku informuję, że spis znajduje się na
głównej stronie internetowej Banku - indywidualni.bzwbk.pl, proszę
wybrać KONTAKT - a następnie proszę skorzystać z  opcji - WYSZUKIWARKA
PLACÓWEK I BANKOMATÓW.

Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okaż± się pomocne. W razie
dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

Z poważaniem
Małgorzata Siemieniec
Zespół Obsługi Klienta
Bank Zachodni WBK S.A.