BZWBK Kredyty

Data: 2010-12-05 21:18:39
Autor: Jacek Skowroński
BZWBK Kredyty
PT Rafał Grajnert scripsit:

Mam Kredyt w Banku Zachodnim. i comiesięcznie pobierana jest mi rata.
czy jest możliwość nadpłacania kredytu poprzez bzwbk24 przelewem oprócz
raty która jest pobierana automatycznie. dodatkowo przesyłam np 100zł.
Pytam siÄ™ poniewaĹĽ nigdzie nie ma takiej informacji. a w banku przy
podpisywaniu usłyszałem że trzeba spłacać minimum 3 raty w przypadku
puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i saldo kredytu
zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat.. Tak więc jak to
jest.??

W pierwszej kolejności przeczytaj, co na ten temat masz w umowie kredytowej.

--
Jacek SkowroĹ„ski                                  http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-12-05 14:12:14
Autor: Rafał Grajnert
BZWBK Kredyty
On 5 Gru, 22:18, Jacek Skowroński <jas...@vp.pl> wrote:
> [...]

> puszczania większych. Dzis dla testu pu¶ciłem 1grosz. i saldo kredytu
> zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat.. Tak więc jak to

W pierwszej kolejno¶ci przeczytaj, co na ten temat masz w umowie
kredytowej.

--
Jacek Skowroński                                  http://jacek.alauda.pl

no niestety wła¶nie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
klient zobowi±zuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
upoważnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

Data: 2010-12-06 06:33:07
Autor: Jacek Skowroński
BZWBK Kredyty
PT Rafał Grajnert scripsit:

no niestety właśnie w umowie nic nie jest zapisane. Jest jedynie ze
klient zobowiązuje się do wpłat na konto. I tu konto kredytu. I
upowaĹĽnia bank do pobierania kwoty raty z konta i tu moje konto ror

Nie wiem, czy są jakieś ogólne zasady w tej kwestii. W mojej umowie jest zapis, że spłata kredytu nie wynikająca z harmonogramu jest zlecana przeze mnie na piśmie i bank sam sobie tę dodatkową kwotę pobiera z konta.