BZWBK Kredyty

Data: 2010-12-06 01:13:01
Autor: Marcin Wasilewski
BZWBK Kredyty
Użytkownik "Rafał Grajnert" <pasorzytek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6eb157e2-14c0-4a67-8865-3a5a74f0f054q18g2000vbm.googlegroups.com...

przypadku puszczania większych. Dzis dla testu puściłem 1grosz. i
saldo kredytu zmniejszyło się o 1 grosz tak jak harmonogram spłat..
Tak więc jak to jest.??

Do mnie po takim "numerze" (przelałem z tego co pamiętam na rach. kredytowy 5 zł), zadzwoniła kobieta z BZWBK i musiałem iść do oddziału i podpisać zgodę na storno tych 5 zł na ROR.

Tak więc źle Ci nie życzę, ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Cię czeka. :)

Data: 2010-12-11 23:12:05
Autor: Rafał Grajnert
BZWBK Kredyty
On 6 Gru, 01:13, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st> wrote:
U ytkownik "Rafa Grajnert" <pasorzy...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6eb157e2-14c0-4a67-8865-3a5a74f0f054q18g2000vbm.googlegroups.com...

> przypadku puszczania wi kszych. Dzis dla testu pu ci em 1grosz. i
> saldo kredytu zmniejszy o si o 1 grosz tak jak harmonogram sp at..
> Tak wi c jak to jest.??

Do mnie po takim "numerze" (przela em z tego co pami tam na rach. kredytowy
5 z ), zadzwoni a kobieta z BZWBK i musia em i do oddzia u i podpisa
zgod na storno tych 5 z na ROR.

Tak wi c le Ci nie ycz , ale prawdopodobnie wizyta w oddziale Ci czeka.
:)

otrzymałem dość Ciekawą odpowiedź z banku :

Witam,

dziękuję za przysłaną wiadomość.

Korzystając z serwisu BZWBK24 Internet, można spłacić kredyt na konto
kredytu - jest to przelew na rachunek obcy. Wpłacona kwota częściowa
pokrywa raty kapitałowe od końca kredytu. Aby całkowicie zamknąć
kredyt, konieczna jest wizyta w placówce Banku.

Informacje szczegółowe uzyskać można w placówce naszego Banku. Aby
ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje się na
głównej stronie internetowej Banku - indywidualni.bzwbk.pl, proszę
wybrać KONTAKT - a następnie proszę skorzystać z  opcji - WYSZUKIWARKA
PLACÓWEK I BANKOMATÓW.

Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne. W razie
dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

Z poważaniem
Małgorzata Siemieniec
Zespół Obsługi Klienta
Bank Zachodni WBK S.A.