BZWBK Maestro Payback

Data: 2009-09-16 02:29:59
Autor: Krzysiek
BZWBK Maestro Payback
On 16 Wrz, 10:48, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

W sumie, biorąc jeszcze pod uwagę przeliczniki, IMHO nie warto się w
to bawić.
W ogóle wydaje mi się, że oferta BZWBK jest marna(i z czasem coraz
gorsza..).
Mam jeszcze bezpłatne konto ale jak się niedługo skończy posiadanie
"gratis"  to je zamykam.
Oglądałem inne konta z oferty i żadne nie wygląda ciekawie, jedynie są
drogie.
Takie konto Prestiż kosztuje prawie 20zł/miesiąc a oferuje mniej niż
zwykłe konto w Aliorze, kosztujące 3zł/mc. Do tego do konta Prestiż
wciskają kartę Prestiż którą opisują, że można wykonywać transakcje
bezgotówkowe bez prowizji. No super zaleta tej karty;) aż śmieszne...
(a i tak jest prowizja jak się płaci w walucie innej niż PLN lub EUR)..
Żeby nie tylko to, to powyższą kartą trzeba właśnie płacić -  inaczej
będzie dodatkowo kosztować. Znaczy trzeba być aktywnym klientem(->
prestiżowym) ale nie posiadać karty kredytowej? Nie rozumiem
banków....

BZWBK Maestro Payback