BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ

Data: 2010-06-20 18:59:05
Autor: Damian Niusy
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
Witam,

Cos takiego mi się pojawiło w historii rachunku:

Tytuł operacji OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
Kwota w PLN -2,00
Data transakcji 2010-06-21
Data księgowania 2010-06-21

Karta to Visa Wydajesz & Zarabiasz (wydana od 17.02.2010)

Ostanie transakcje to tylko wypłaty w polskich bankomatach gdzie
opłata jest 0 zł a 2 zł według ich TOiP to tylko gdy:
Wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za
granica, a nigdzie się z kraju nie ruszałem :)

Czyżby jakiś bankomat podpadał pod obcy kraj ?
Ktoś wie może o co może chodzić ?

Damian

Data: 2010-06-20 19:10:06
Autor: JanKo
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
Agent Damian Niusy nadaje:
Data transakcji 2010-06-21
Data księgowania 2010-06-21

A kto cię tam wie co ty JUTRO będziesz z tą kartą robił ;-)

Data: 2010-06-20 19:48:53
Autor: Damian Niusy
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hvli1n$r3a$1inews.gazeta.pl...
Agent Damian Niusy nadaje:
Data transakcji 2010-06-21
Data księgowania 2010-06-21

A kto cię tam wie co ty JUTRO będziesz z tą kartą robił ;-)

Ja nie wiem ale skąd bank to wie :)

Data: 2010-06-21 01:44:59
Autor: SpeX
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
W dniu 2010-06-20 18:59, Damian Niusy pisze:
[...]

Bank Pocztowy się chyba pod to zalicza. Z ich okienkowym bankomatem.

Data: 2010-06-21 07:40:52
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
On Jun 20, 6:59 pm, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam,

Cos takiego mi si pojawi o w historii rachunku:

Tytu operacji OP ATA ZA TRANS. KART
Kwota w PLN -2,00
Data transakcji 2010-06-21
Data ksi gowania 2010-06-21

Karta to Visa Wydajesz & Zarabiasz (wydana od 17.02.2010)

Ostanie transakcje to tylko wyp aty w polskich bankomatach gdzie
op ata jest 0 z a 2 z wed ug ich TOiP to tylko gdy:
Wyp ata got wki w bankomatach i terminalach innych instytucji za
granica, a nigdzie si z kraju nie rusza em :)

Czy by jaki bankomat podpada pod obcy kraj ?
Kto wie mo e o co mo e chodzi ?

Damian

Jeśli chodzi o datę transakcji to błąd może wynikać z przetwarzania
systemów w niedziele. Odnośnie samej opłaty za transakcję kartą, czy
była to wypłata z bankomatu CITI? Jeśli tak, to faktycznie system może
błędnie naliczyć prowizje. Opłaty te są codziennie korygowane na
podstawie przygotowywanych przez nas raportów. W przypadku gdy opłata
dotyczyła wypłaty środków z bankomatu innego banku prosimy złożyć
reklamację (http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/
rzecznik-klienta.html)

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-06-21 18:08:16
Autor: Damian Niusy
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
Witam

[...]

Rzeczywiście to mogła być wypłata z CITI (HANDLOWY/GLIWICKA)
Czyli jak rozumiem ta opłata jutro powinna zniknąć i na razie nie
składać reklamacji.

Dziękuję za wyjaśnienie

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-22 00:27:56
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
On Jun 21, 6:08 pm, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

> [...]

> Damian
>Je li chodzi o dat transakcji to b d mo e wynika z
>przetwarzania
>system w w niedziele. Odno nie samej op aty za transakcj kart ,
>czy
>by a to wyp ata z bankomatu CITI? Je li tak, to faktycznie system
>mo e
>b dnie naliczy prowizje. Op aty te s codziennie korygowane na
>podstawie przygotowywanych przez nas raport w. W przypadku gdy
>op ata
>dotyczy a wyp aty rodk w z bankomatu innego banku prosimy z o y

Rzeczywi cie to mog a by wyp ata z CITI (HANDLOWY/GLIWICKA)
Czyli jak rozumiem ta op ata jutro powinna znikn i na razie nie
sk ada reklamacji.

Dzi kuj za wyja nienie

>Zasady obecno ci BZ WBK na forach mo na sprawdzi na:
>http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html
>Zesp Banku Zachodniego WBK

Pozdrawiam
Damian

Tak, opłata powinna być automatycznie skorygowana na Pańskim rachunku..
Prowadzimy obecnie z naszym partnerem prace nad rozwiązaniem tego
problemu.

Data: 2010-06-23 23:36:57
Autor: Piotr Gralak
BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
Zespol_BZWBK napisał(a):

Tak, opłata powinna być automatycznie skorygowana na Pańskim rachunku.
Prowadzimy obecnie z naszym partnerem prace nad rozwiązaniem tego
problemu.

czyżby bankomaty citi jako miejsce wykonania transakcji podawały Singapur? :)

BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ