BZWBK Opłata za kartę

Data: 2010-09-09 18:14:27
Autor: Damian Niusy
BZWBK Opłata za kartę
Witam,

Chciałem wyrobić sobie MasterCard PAYBACK ale okazało się że to kosztuje 25 zł dla osób które już kiedyś miały inne karty w tym banku. Taką informacje dostałem w placówce. Nie da się tego jakoś ominąć ?

Damian

Data: 2010-09-09 11:39:19
Autor: b1161992@bofthew.com
BZWBK Opłata za kartę
On 9 Wrz, 18:14, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Da sie i to w bardzo prosty sposob.

a) Jesli masz karte i ja zgubiles, a nie chcesz placic za wydanie
nowej to:
1. Zglaszasz zastrzezenie karty i na dezinfolinii koniecznie mowisz,
ze nie chcesz aby ja wznawiali
2. Otwierasz  nowe konto z nowym numerem, stare zamykasz lub nie, w
zaleznosci od potrzeb

b) Jesli miales konto z karta i do tego samego konta chcesz ponownie
nowa -- > zaplacisz za duplikat.

Faktem jest ze:

a) mozna posiadac TYLKO jedna karte partnerska programu Payback (nie
wiem czy w ogole czy tylko w WBK) Nie mozna miec np. 2 kart payback do
dwoch roznych kont.

b) punkty z karty zastrzezonej mozna przepisac na nowa karte Payback,
z nowym numerem, do nowego konta

Jesli miales inne karty w WBK i chcesz Paybacka do juz istniejacego
konta do ktorego bylo wydane cos innego - nie wiem, moze maja racje.
Jesli jednak jest to NOWY produkt (czytaj: nowe konto) - nie
zaplacisz. Testowane wiele razy.

Pozdrawiam

Jojo

Data: 2010-09-09 21:54:45
Autor: Damian Niusy
BZWBK Opłata za kartę
Hej

[...]

Mam stare konto i nawet o tym myślałem aby zamknąć i otworzyć nowe ale powiedzieli mi w oddziale że tak się nie da, musi upłynąć 12 miesięcy aby karta i tak była za darmo. Pewnie nawet jakby się dało to i tak jest 30 dniowy okres wypowiedzenia starego konta i w tym samym czasie nie założoną nowego.

A co do Paybacka to mam już jedną kartę zarejestrowaną na siebie czy to znaczy że nawet jakbym dostał tą kartę Payback z BZWBK to nie zarejestruje ją ?

Data: 2010-09-09 13:38:27
Autor: b1161992@bofthew.com
BZWBK Opłata za kartę
On 9 Wrz, 21:54, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
Hej

> [...]

miesięcy aby karta i tak była za darmo. Pewnie nawet jakby się
dało to i tak jest 30 dniowy okres wypowiedzenia starego konta i w

Nie wiem co za glaby tam siedza, ale tak nie jest. Mozesz miec i x -
kont, ale tylko i wylacznie jedna karte Paybeck do jednego z nich
wszystkich, o czym wczesniej pisalem. Mozesz, ale nie musisz zamykac
konta. Otwierasz nowe, wystepujesz o karte Payback i nie ma dyskusji.
Nawet nie ma sie co wdawac z tymi dzieciolami w romowe i dazyc trzeba
do swojego. Jesli jest tak jak mowia to niech pokaza odpowiedni
paragraf w regulaminie. No i jesli tak jest to ja jestem przestepca ;)
Czas wypowiedzenia to odrebnie inna kwestia i nie wiaze sie z
czymkolwiek poza kontem ktorego ono dotyczy. Konto nie jest promocja.
Krotko - nie daj sie zwiesc, a jak cos to otworz via www, kaz wyslac
do oddzialu banku w ktorym jestes a pozniej idz spokojnie podpisac
papiery. Z glupota ludzka walczyc jest ciezko.

A co do Paybacka to mam już jedną kartę zarejestrowaną na siebie
czy to znaczy że nawet jakbym dostał tą kartę Payback z BZWBK to
nie zarejestruje ją ?

Karte zarejstruja. Nie wiem jak dziala system system Paybeckowski i jak mowi regulamin. Moze jakos skanuja ilosc posiadanych kart po Peselu lub inaczej. Nie wiem, nigdy sie tym nie interesowalem. Moze jest tez jedno konto przypisane do jednej osoby, a zbierac mozna wieloma kartami. Nie wiem, musisz sie spytac. Skoro jednak lacza karty, to zdobadz MC z WBK, odbierz punkty, zastrzez a pozniej kaz przepisac juz do istniejacego konta.

Jojo

Data: 2010-09-10 19:38:53
Autor: Damian Niusy
BZWBK Opłata za kartę
Witam,

Nie wiem co za glaby tam siedza, ale tak nie jest. Mozesz miec i x -
kont, ale tylko i wylacznie jedna karte Paybeck do jednego z nich
wszystkich, o czym wczesniej pisalem. .. [Ciach]

Zadzwoniłem na infolinie o potwierdzili twoje informacje. Doradzili aby otworzyć konto24.pl przez Internet i tylko w oddziale podpisać umowę. Mam nadzieję że do 14 się wyrobią z ta umową. W sumie 1 dzień w plecy przez nie-dysponentkę z oddziału.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-09-09 20:35:50
Autor: RobertS
BZWBK Opłata za kartę
W dniu 2010-09-09 18:14, Damian Niusy pisze:
[...]

miałem inne karty w tym banku, wystąpiłem o mc payback i w pierwszych dwóch latach opłaty nie było...może się coś zmieniło?

RobertS

BZWBK Opłata za kartę