BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK

Data: 2009-04-09 00:02:17
Autor: MarekZ
BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK
Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:grj6kj$g5d$1inews.gazeta.pl...

sprawa wygląda tak:
-mam KK z limitem np 4 tys
-w tej chwili wydane z KK zostało 1 tys, wiec 3 tys limitu jest jeszcze dostępne
-rano zlecam przelew spłaty 1,5 tys na KK, z informacji uzyskanych od pani na infolinii wynika, ze splata KK jest księgowana dopiero miedzy godz. 18 a 23 (jeśli wpłynie do godz. 16)
-w ciągu tego samego dnia, do godz 18 dokonam zakupu przy użyciu KK na kwotę np 3,5 tys, wiec o 0,5 tys więcej niż przyznany limit
-w powyższym przypadku system naliczy opłatę karna za przekroczenie limitu czy tez nie?? Wg infolinii "chyba" tak, ale nie była ona pewna ;-))

może ktoś miał już do czynienia w tej materii i podzieli sie doświadczeniem??

Ja nie miałem do czynienia, ale uważam, że transakcja nie dojdzie do skutku - nie będzie pozytywnej autoryzacji. Jeśli jednak jakimś cudem dojdzie do skutku, to system nie naliczy opłaty za przekroczenie limitu.

BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK