BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK

Data: 2009-04-09 05:24:34
Autor: eclip
BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK
Witam,
miałem taki przypadek ostatnio z Allegro BZ wbk.
Przekroczenie limitu nastąpiło ponieważ środki były zblokowane ale jeszcze nie
zaksięgowane.Kwota to coś około 50 zł 6.IV mam raport kara umowna zie została
naliczona.
Zaksięgowała się najpierw kwota zablokowana potem spłata więc przekroczenie
limitu nastapiło.

Pozdrawiam.
http://lokatybezbelki.w.interia.pl --

BZWBK Opłata za przekroczenie przyznanego limitu na KK