BZWBK Przelew na komorke

Data: 2014-05-12 07:24:38
Autor: msawic
BZWBK Przelew na komorke
A oto odpowiedź banku (pytanie zadałem imiennie):

"Odpowiadając na pytanie, komunikat 510 może pojawić się dla kilku zdarzeń, dlatego wyjaśnienie przyczyny, wymaga szczegółowego sprawdzenia Pana usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Bardzo proszę o kontakt z doradcami Banku, telefon 1 9999 (+ 48 61 81 1 9999 ? dzwoniąc z zagranicy), po zgłoszeniu się lektora proszę wybrać ? pomoc w zakresie usług bankowości elektronicznej. Doradca sprawdzi Pani usługi BZWBK24 i udzieli pomocy.

Mam nadzieję, że przekazana informacja będzie pomocna."

BZWBK Przelew na komorke