BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!

Data: 2014-12-10 03:14:10
Autor: msawic
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.

Napisałem reklamację mailem.
Na drugi dzień otrzymałem SMS:

"Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto.

"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "

W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania.

To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

M.

Data: 2014-12-10 12:22:03
Autor: monter.FM
W dniu 2014-12-10 o 12:14, msawic@gmail.com pisze:
[...]

Nie zinterpretowałeś tego prawidłowo: "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (dla BZ WBK). (W związku z tym Państwa) Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

--
http://monter.fm/

Data: 2014-12-10 12:50:09
Autor: WAM
On Wed, 10 Dec 2014 03:14:10 -0800 (PST), msawic@gmail.com wrote:

[...]

Dobrze że chociaż połączenia telefoniczne szyfrują. A jak ja nie
szyfruję po swojej stronie to może nie powinni mi odpowiadać przez
telefon? WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-12-10 19:35:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!

<msawic@gmail.com> 6ea0e091-3333-474b-a767-9a4edacbe583@googlegroups.com

: To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

Ten bank tak ma.

BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!