BZWBK [płatne] SMS

Data: 2010-05-26 20:10:04
Autor:
BZWBK [płatne] SMS
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,

Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich system.
Znalazłem tam cos takiego:
Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.

No właśnie. Kiedyś byłby to bankier a teraz jest panienka z okienka, niestety.

Płatne SMS to zupełnie sprawa. Np. wysyłasz zapytanie-SMS (usługa BZWBK24sms)
np. o saldo rachunku - płacisz operatorowi GSM za wysłany SMS. Bodajże od
sierpnia ub. roku dodatkowo kasuje Cię BZWBK - 30 groszy za każdy zwrotny SMS
z odpowiedzią na Twoje zapytanie (nie wchodzi to w darmowy pakiet 5 SMSkodów)

Data: 2010-05-26 14:08:12
Autor: Jacenty
BZWBK [płatne] SMS

SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

20 groszy (w przypadku konta dla mniejniżtrzydziestolatków gratis).
Opłata ściągana z rachunku raz w miesiącu.

> Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip
> która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.

strona 8 taryfy opłat

Data: 2010-05-27 06:43:59
Autor: wiatrak
BZWBK [płatne] SMS