BZWBK Wydajesz&Zarabiasz 3d-secure

Data: 2010-07-28 15:28:59
Autor: Szymon
BZWBK Wydajesz&Zarabiasz 3d-secure
Czy można wył±czyć jako¶ opcję 3d-secure na karcie Wydajesz&Zarabiasz? Przy transakcjach internetowych sprawia mi to "udogodnienie" więcej problemów niż pożytku.

Szymon

Data: 2010-07-28 16:20:36
Autor: Krzysztof

--

Nie mozna. Jedynie to przy transakcji internetowej trzeba 2x przejsc przez logowanie i wybierac, ze nie chce sie z tego 3-d korzystac; transakcja nie zostanie zaakceptowana 2x, ale juz za trzecim razem nie zglosi sie ekran do tej uslugi 3-d i transakcja pojdzie. Po pewnym czasie jak znow kupujesz cos przez net jest zapytanie z 3-d i trzeba ponownie zachowywac sie jak opisalem wyzej, nie wiem dokladnie jaki jest okres do kolejnego uaktywnienia sie tej uslugi- miesiac moze trzy, nie pamietam dokladnie. Nie zamierzam placic im za sms, bo specjalnie wlaczaja te usluge, zeby zarabiac na sms-ach. Banki zachodnie, jak stosuja to 3-d, to pojawia sie ekran na ktorym wpisujemy wybrane znaki z hasla i wydaje mi sie, ze jest to wystarczajaco bezpieczne i tanie rozwiazanie dla klienta i banku.

Data: 2010-07-28 16:28:47
Autor: Szymon
BZWBK Wydajesz&Zarabiasz 3d-secure
dzięki za info. Jeszcze mam taki kłopot, że współwła¶ciciel konta ma kartę, ale nie ma dostępu do bz24, a zatem w ogóle nie może przez net kupować.

Data: 2010-07-28 16:36:36
Autor: Krzysztof

"Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> wrote in message news:i2pet3$d1l$1news.dialog.net.pl...
dzięki za info. Jeszcze mam taki kłopot, że współwła¶ciciel konta ma kartę, ale nie ma dostępu do bz24, a zatem w ogóle nie może przez net kupować.

Opisalem to dla karty kredytowej money, nie wiem czy inne karty zachowuja sie podobnie.
http://indywidualni.bzwbk.pl/przewodniki/3d-secure/przebieg-transakcji-3d-secure-karty-visa-classic-i-karty-kredytowe-visa-przewodnik.html
http://indywidualni.bzwbk.pl/przewodniki/3d-secure/przebieg-transakcji-3d-secure-karty-maestro-przewodnik.html

Data: 2010-07-29 06:37:23
Autor: xbartx
BZWBK Wydajesz&Zarabiasz 3d-secure
Dnia Wed, 28 Jul 2010 16:20:36 +0200, Krzysztof napisał(a):

Czy można wyłączyć jakoś opcję 3d-secure na karcie Wydajesz&Zarabiasz?

Nie mozna.

Mi się kiedyś udało, jeszcze dla allekarty. Zadzwoniłem na partyline powiedziałem, że jest to denerwujące etc i zostało wyłączone całkowicie. No ale to było jakiś czas temu, teraz nie wiem jak to wygląda.

--
xbartx

BZWBK Wydajesz&Zarabiasz 3d-secure