BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?

Data: 2010-10-27 23:21:57
Autor: Damian Niusy
BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?
Witam,

Zamykam Konto Wydajesz & Zarabiasz okres wypowiedzenia do połowy
listopadai mam takie teoretyczne przemyslenia :)

Za październik był wpływ 1000 zł więc opłaty nie będzie.

Czy bank ma prawo za listopad w ostatnim dniu wypowiedzenia
naliczyć opłaty za konto gdyby nie było regulaminowego wpływy 1000
zł. Tak mi powiedzieli w banku przy zamykaniu rachunku.
Jeżeli nie będzie wpływu do 15 naliczy się opłata i rachunek się
nie zamknie i będą nadal naliczać opłaty :(

A co by było gdyby klient miał pecha i konto zamykał na początku
miesiąca i okres wypowiedzenia kończył by się np 2, a 1 i 2 to
sobota i niedziela i przelewu w danym miesiącu nie da rady zrobić
..

Damian

Data: 2010-10-28 00:50:56
Autor: Stephen Wyszy
On 27 Paź, 23:21, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

.

Damian

W każdym oddziale kroją na 14zł za zamknięcie konta, bez wyjątku.
Zamykane 2 konta i na każdym musiałem zostawic 14zl.

Data: 2010-10-28 15:05:27
Autor: Kotlet
W dniu 2010-10-28 09:50, Stephen Wyszy pisze:
[...]

potwierdzam, ponoc ukoik to zakazal BZWBKowi

http://nowedopalacze.eu/
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-10-28 14:27:24
Autor: pmlb
BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?
?
W każdym oddziale kroją na 14zł za zamknięcie konta, bez wyjątku.
Zamykane 2 konta i na każdym musiałem zostawic 14zl.

potwierdzam, ponoc ukoik to zakazal BZWBKowi

Pytanie retoryczne:
Jak to mozliwe, ze bank bierze pieniadze za zamkniecie rachunku?
Czy jest jeszcze jakis kraj na swiecie gdzie tak sie praktykuje?
Czy bedzie w polsce oplata za samo wejscie do siedziby banku?

Czy to wlasnie efekt nowoczesnej super jednodniowej bankowosci, ze bank bierze pieniadze za zamkniecie rachunku?
Dlaczego panstwo polskie pozwala bankowi zmuszac ludzi do trzymania konta i placenia za nie pod kara oplaty za zamkniecie konta?
Czy to nie sa dzialania przestepcze i mafijne?

Data: 2010-10-29 13:05:14
Autor: Krzysiek
On 28 Paź, 15:27, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

Czy bedzie w polsce oplata za samo wejscie do siedziby banku?

Za wejście nie, ale za wyjście tak;)

 (a cennik będzie wisiał w środku ;)

Data: 2010-10-28 17:58:11
Autor: Damian Niusy
BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?

W każdym oddziale kroją na 14zł za zamknięcie konta, bez wyjątku.
Zamykane 2 konta i na każdym musiałem zostawic 14zl.

potwierdzam, ponoc ukoik to zakazal BZWBKowi

14 zeta chyba sobue jaja robicie. Na jakiej podstawie ?
Wiem że jak nie zrobie przelewu to mnie skroją ale nie 14 tylko 7 zł

Damian

Data: 2010-10-28 14:40:37
Autor: knrdz
Damian Niusy pisze:

A co by było gdyby klient miał pecha i konto zamykał na początku
miesiąca i okres wypowiedzenia kończył by się np 2, a 1 i 2 to
sobota i niedziela i przelewu w danym miesiącu nie da rady zrobić

Ja tak zamykałem. Drugiego czy trzeciego przelałem 1000, jak tylko wpłynęły przelałem wewnętrznym na oszczędne i stamtąd dalej (bo z oszczędnego pierwszy w miesiącu przelew jest darmowy, z w&z wszystkie płatne). Gdy wpłynęły do innego banku poszedłem zamknąć konto z datą 30 tego samego miesiąca, bo w moim oddziale stwierdzili, że miesiąc to cztery tygodnie, więc 28 dni (zresztą nie ja wpisywałem termin wypowiedzenia a pracownica banku).

BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?