/BZWBK/ Zmiana TOiP

Data: 2012-09-14 19:29:19
Autor: MK
/BZWBK/ Zmiana TOiP
Wydaje mi sie, ze jeszcze nie bylo na grupie o tej zmianie, przepraszam  jesli przegapilem. BZWBK chyba bedzie mial jedna z najnizszych oplat za  express ELIXIR, bo tylko 3 PLN lub gratis w przypadku kont VIP, ale za to  wprowadza dziwne oplate za odwolanie stalego zlecenia obciazania karty  platniczej - 35 pln....

Szczegoly pod  http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl/303lw2_najwazniejsze_zmiany_w_toip.pdf

MK

Data: 2012-09-15 08:06:05
Autor: Andrzej Kubiak
/BZWBK/ Zmiana TOiP
Dnia Fri, 14 Sep 2012 19:29:19 +0200, MK napisał(a):

[...]

I 1% zwrotu tylko za spożywczaki i stacje paliw. Rachunek do zamknięcia, a
tak było fajnie.

AK

Data: 2012-09-17 01:31:52
Autor: krzysztofsf
/BZWBK/ Zmiana TOiP
On 15 Wrz, 08:06, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
Dnia Fri, 14 Sep 2012 19:29:19 +0200, MK napisa (a):

> [...]
> express ELIXIR, bo tylko 3 PLN lub gratis w przypadku kont VIP, ale za to
> wprowadza dziwne oplate za odwolanie stalego zlecenia obciazania karty

I 1% zwrotu tylko za spo ywczaki i stacje paliw. Rachunek do zamkni cia, a
tak by o fajnie.

wprowadzono opłatę za Przelew24, czyli usługę umoŜliwiającą płatności
w polskich sklepach
i aukcjach internetowych w wysokości:
 0,50 zł w przypadku kont osobistych, z wyłączeniem Konta<30, Konta24
VIP, Konta24 PrestiĹś
(otwartych od 1 stycznia 2005 r. do 31 marca 2011 r.), Kont Avocado;
 8 zł w przypadku Konta oszczędnościowego w złotych;
 20 zł w przypadku Konta oszczędnościowego a la Lokata w złotych;

/BZWBK/ Zmiana TOiP