BZWBK bezpłatne SMS

Data: 2010-05-26 20:37:36
Autor: Damian Niusy
BZWBK bezpłatne SMS
Witam,

Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich system.
Znalazłem tam cos takiego:
Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.
W elektronicznej wersji już sobie znalazłem i ich tam chyba powaliło nie dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za przelew

I jeszcze jedno pytanko.
Co się stanie jak zleciłem przelew na jutro na cała kwotę i nie zauważyłem tej opłaty za przelew.
Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet na 50 gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

Damian

Data: 2010-05-26 20:10:04
Autor:
BZWBK [płatne] SMS
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,

Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich system.
Znalazłem tam cos takiego:
Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.

No właśnie. Kiedyś byłby to bankier a teraz jest panienka z okienka, niestety.

Płatne SMS to zupełnie sprawa. Np. wysyłasz zapytanie-SMS (usługa BZWBK24sms)
np. o saldo rachunku - płacisz operatorowi GSM za wysłany SMS. Bodajże od
sierpnia ub. roku dodatkowo kasuje Cię BZWBK - 30 groszy za każdy zwrotny SMS
z odpowiedzią na Twoje zapytanie (nie wchodzi to w darmowy pakiet 5 SMSkodów)

Data: 2010-05-26 14:08:12
Autor: Jacenty
BZWBK [płatne] SMS

SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

20 groszy (w przypadku konta dla mniejniżtrzydziestolatków gratis).
Opłata ściągana z rachunku raz w miesiącu.

> Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip
> która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.

strona 8 taryfy opłat

Data: 2010-05-27 06:43:59
Autor: wiatrak
BZWBK [płatne] SMS

Użytkownik "Jacenty" <jgasowski@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ebfc3d6-983a-4db3-8b4e-

strona 8 taryfy opłat

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To ile stron ma ta taryfa? :)
Kretyńskie TOiP w bankach.

wiatrak

Data: 2010-05-26 21:33:15
Autor: brum
BZWBK bezpłatne SMS
Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet na 50 gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

jesli bedzie debet, to wpisza Cie do bik-u zapewne :)

Data: 2010-05-27 07:58:02
Autor: Pan Piskorz
BZWBK bezpłatne SMS
dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za przelew

Dla stałych odbiorców możesz zrezygnować z potwierdzania sms.
Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet na
50 gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

Opłaty za przelew wraz opłatą za prowadzenie rachunku naliczane są 2x: w środku i na koniec miesiąca.
P.

Data: 2010-05-27 09:11:11
Autor: Damian Niusy
BZWBK bezpłatne SMS
Witam,

Opłaty za przelew wraz opłatą za prowadzenie rachunku naliczane są 2x: w środku i na koniec miesiąca.
P.

Acha ok dzieki za info.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-28 11:06:56
Autor: sandokan
BZWBK bezpłatne SMS
W dniu 2010-05-26 20:37, Damian Niusy pisze:
[...]

Używanie smsKodów można ominąć zlecając przelewy bez użycia smsKod.
Należy jednak wcześniej odwiedzić ww. wspomnianą panienkę z banku i poprosić o zwiększenie limitu na operacje niepotwierdzane smsKodem.
Standardowo ustawiono jest chyba na 50 zeta, chyba miesięcznie.

pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-05-28 13:29:12
Autor: Damian Niusy
BZWBK bezpłatne SMS
Witam

[...]

No dokładnie, mam 50 zł wpisane w umowie.
Ten limit jak dobrze rozumiem dotyczy wszystkich transakcji w danym dniu.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-05-28 15:08:11
Autor: sandokan
BZWBK bezpłatne SMS
W dniu 2010-05-28 13:29, Damian Niusy pisze:
Witam

[...]

bardzo możliwe, nie pamiętam dokładnie

pozdrawiam

BZWBK bezpłatne SMS