BZWBK bezpłatne SMS

Data: 2010-05-28 11:06:56
Autor: sandokan
BZWBK bezpłatne SMS
W dniu 2010-05-26 20:37, Damian Niusy pisze:
Witam,

Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich system.
Znalazłem tam cos takiego:
Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip która
dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.
W elektronicznej wersji już sobie znalazłem i ich tam chyba powaliło nie
dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za przelew

Używanie smsKodów można ominąć zlecając przelewy bez użycia smsKod.
Należy jednak wcześniej odwiedzić ww. wspomnianą panienkę z banku i poprosić o zwiększenie limitu na operacje niepotwierdzane smsKodem.
Standardowo ustawiono jest chyba na 50 zeta, chyba miesięcznie.

pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-05-28 13:29:12
Autor: Damian Niusy
BZWBK bezpłatne SMS
Witam

[...]

No dokładnie, mam 50 zł wpisane w umowie.
Ten limit jak dobrze rozumiem dotyczy wszystkich transakcji w danym dniu.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-05-28 15:08:11
Autor: sandokan
BZWBK bezpłatne SMS
W dniu 2010-05-28 13:29, Damian Niusy pisze:
Witam

[...]

bardzo możliwe, nie pamiętam dokładnie

pozdrawiam

BZWBK bezpłatne SMS