BZWBK - błędy w systemie

Data: 2010-01-27 00:12:04
Autor: Tomasz [Bubon]
BZWBK - błędy w systemie
Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
smsami.
Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto..

Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
ciekawa funkcja ich sytemu.

Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
rozliczeniu transakcji.
Brawo BZWBK!

Data: 2010-01-28 00:38:37
Autor: locko
BZWBK - błędy w systemie
Miałem dokładnie ten sam problem jakiś tydzień temu, składałem 4
zlecenia stałe. Nie wiedziec czemu jeden był widoczny zaraz po jego
złożeniu a 3 następne dopiero następnego dnia.

Dodatkowo minusem jest, że o ile wiele przelewów można potwierdzać
jednym smskodem z koszyka, to zleceń stałych nie można do koszyka
wrzucać i każdorazowo trzeba potwierdzać jednym sms.

Data: 2010-01-28 02:51:54
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK - błędy w systemie
On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
[...]

Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla
nowego BZWBK24 adres e-mail: lepsze@bzwbk.pl. Nasz pracownik wyjaśni
Pana sytuację.

Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
"Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
środków widocznych w "Portfelu".

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-01-28 03:23:30
Autor: Tomasz [Bubon]
BZWBK - błędy w systemie

[...]

Niestety u mnie mimo rozliczenia transakcji blokada nadal była
widoczna natomiast  środki dostępne były  _pomniejszone_ o kwotę
blokady. Sprawdzałem to kilka razy. Blokada została zdjęta po tygodniu
od rozliczenia transakcji i dopiero wtedy środki dostępne zostały
powiększone o właściwą kwotę.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-29 14:22:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - błędy w systemie

"Zespol_BZWBK" bbd7f7e1-5a17-4c39-8d06-85a94303d104@k5g2000yqf.googlegroups.com

: nowego BZWBK24 adres e-mail: lepsze@bzwbk.pl. Nasz pracownik wyjaśni

Lepsze banki? Nie lepszy bank? :) Lepsze usługi? :) A może to ten PRL? :)

Ja kiedyś spłaciłem kartę kredytową kilkoma zleceniami. Prawie wszystkie
poszły -- jedno nie poszło. :) Ale że ja wszystko sprawdzam kilka razy,
więc na czas :) wyłapałem problem i zlecenie powtórzyłem.

BZWBK - błędy w systemie