Data: 2010-01-28 02:51:54 | |
Autor: Zespol_BZWBK | |
BZWBK - błędy w systemie | |
On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK. Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla nowego BZWBK24 adres e-mail: lepsze@bzwbk.pl. Nasz pracownik wyjaśni Pana sytuację. Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych środków widocznych w "Portfelu". Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html Zespół Banku Zachodniego WBK |
|
Data: 2010-01-28 03:23:30 | |
Autor: Tomasz [Bubon] | |
BZWBK - błędy w systemie | |
Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym Niestety u mnie mimo rozliczenia transakcji blokada nadal była widoczna natomiast środki dostępne były _pomniejszone_ o kwotę blokady. Sprawdzałem to kilka razy. Blokada została zdjęta po tygodniu od rozliczenia transakcji i dopiero wtedy środki dostępne zostały powiększone o właściwą kwotę. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-01-29 14:22:04 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BZWBK - błędy w systemie | |
"Zespol_BZWBK" bbd7f7e1-5a17-4c39-8d06-85a94303d104@k5g2000yqf.googlegroups.com : nowego BZWBK24 adres e-mail: lepsze@bzwbk.pl. Nasz pracownik wyjaśni Lepsze banki? Nie lepszy bank? :) Lepsze usługi? :) A może to ten PRL? :) Ja kiedyś spłaciłem kartę kredytową kilkoma zleceniami. Prawie wszystkie poszły -- jedno nie poszło. :) Ale że ja wszystko sprawdzam kilka razy, więc na czas :) wyłapałem problem i zlecenie powtórzyłem. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |