Data: 2013-02-21 13:38:03 | |
Autor: Maruda | |
BZWBK (centrum24) leci | |
Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że będzie maskowane.
Więc wklepuję stare hasło, nowe hasło (które spełnia warunki, a od starego różni się tylko jedną literką), klepię "Dalej", a ono wywala: Błąd (531/189230) i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta. Panowie komputerowcy/bankowcy z BZWBK - system się testuje w nocy z soboty na niedzielę i nie puszcza się go do użytku dopóki nie jest sprawny. Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do poważniejszych rzeczy nie nadaje się. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda |
|
Data: 2013-02-21 14:25:10 | |
Autor: Krystek | |
BZWBK (centrum24) leci | |
W dniu 2013-02-21 13:38, Maruda pisze:
Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że Miałem to samo. Musieli mi w oddziale resetować i dawać nową kopertę z hasłem tymczasowym. I weź tu człowieku tłumacz, że to nie Twoja wina, że hasło masz zapisane, że je poprawnie wprowadzasz i że go nie zapomniałeś. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2013-02-21 19:22:22 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BZWBK (centrum24) leci | |
"Krystek" kg577m$v9i$1@node1.news.atman.pl i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta. Miałem to samo. Musieli mi w oddziale resetować i dawać now± kopertę z hasłem tymczasowym. I weĽ tu człowieku tłumacz, że to nie Twoja wina, że hasło masz zapisane, że je poprawnie wprowadzasz i że go nie zapomniałe¶. U mnie też zakończyło się razu pewnego now± kopert± -- szkoda, że w owej kopercie nie było banknotów... :( -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-02-22 01:30:40 | |
Autor: Zespol BZWBK | |
BZWBK (centrum24) leci | |
W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
Przy logowaniu ż±daj± zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcze¶niej, że będzie maskowane. Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega problem, co się wy¶wietla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z zrzutami ekranu (je¶li to możliwe) na adres pomoc24@bzwbk.pl. Sprawdzimy to i odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolini± BZ WBK: 1 9999. Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A. |
|
Data: 2013-02-22 10:37:28 | |
Autor: TrzyLinie | |
BZWBK (centrum24) leci | |
W dniu 2013-02-22 10:30, Zespol_BZWBK@bzwbk.pl napisał(a):
Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega Przecież napisał dokładnie na czym polega problem i co wypluwa system. Poza tym: jaka stawka obowi±zuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu transakcyjnego? -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-02-22 23:11:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BZWBK (centrum24) leci | |
"TrzyLinie" kg7e6s$231$1@dont-email.me Poza tym: jaka stawka obowi±zuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu transakcyjnego? Praca zostanie potraktowana jako bezpłatna praktyka uczniowska... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|