Data: 2013-02-22 01:30:40 | |
Autor: Zespol BZWBK | |
BZWBK (centrum24) leci | |
W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że będzie maskowane. Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega problem, co się wyświetla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z zrzutami ekranu (jeśli to możliwe) na adres pomoc24@bzwbk.pl. Sprawdzimy to i odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ WBK: 1 9999. Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A. |
|
Data: 2013-02-22 10:37:28 | |
Autor: TrzyLinie | |
BZWBK (centrum24) leci | |
W dniu 2013-02-22 10:30, Zespol_BZWBK@bzwbk.pl napisał(a):
Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega Przecież napisał dokładnie na czym polega problem i co wypluwa system. Poza tym: jaka stawka obowiązuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu transakcyjnego? -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-02-22 23:11:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BZWBK (centrum24) leci | |
"TrzyLinie" kg7e6s$231$1@dont-email.me Poza tym: jaka stawka obowiązuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu transakcyjnego? Praca zostanie potraktowana jako bezpłatna praktyka uczniowska... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|