BZWBK -dyskryminacja?

Data: 2010-11-28 07:30:39
Autor: SSAM
BZWBK -dyskryminacja?
DostaĹ‚em od BZWBK maila reklamowego.Ĺ»e jeĹ›li jestem mĹ‚ody to dostanÄ™ od nich furÄ™ dobrych rzeczy...[karta zbiĹĽeniowa za darmo itd]...Pech , ĹĽe jestem stary.DostaĹ‚em innymi  sĹ‚owy informacjÄ™ na pocztÄ™, ĹĽe jeĹ›li jestem stary to oni mnie majÄ… gdzieĹ›... pech, ĹĽe mam konto osobiste u nich i rĂłwieĹĽ u nich maklerskie. Zdaje siÄ™, ze hibcikiem je polikwidujÄ™, bo oni mnie bÄ™dÄ… karać, ĹĽem stary..
A pytanie do grupy: Czy to nie jest dyskryminacja ludzi starych karana prawem? Dzwoniłem na infolinie BZWBK, ze też chcę takie konto za darmo-niestety-dla ludzi starych nie mają.Złożyłem oficjalną skargę,ale chyba niepotrzebnie.Oni się chyba starymi brzydzą i tylko niesmak po moim telefonie zostanie.Maila też do ichniejszego rzecznika wczoraj wysłałem.A swoją drogą to ten bank ma niezły bałagan na www- u siebie,numery telefonów nieaktualne
Stan

Data: 2010-11-28 09:17:09
Autor: MadMan
BZWBK -dyskryminacja?
Dnia Sun, 28 Nov 2010 07:30:39 +0100, SSAM napisał(a):

A pytanie do grupy: Czy to nie jest dyskryminacja ludzi starych karana prawem?

Nie, to jest wywyższanie młodych. A wiadomo, że młodzi z reguły maj±
trudniej (dopiero wchodz± na rynek pracy itp.). Przecież tak± sam±
(prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby
płac± więcej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-28 10:05:24
Autor: FlashT
BZWBK -dyskryminacja?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:17nmz14l68yk1.dlgrower.power.pl...
[...]

Prawie robi wielka roznice :) Tu placisz mniej tam wiecej...

Data: 2010-11-28 17:07:42
Autor: SDD
BZWBK -dyskryminacja?

[...]

SSAM reprezentuje typowa moralnosc Kalego.
Absolutnie mu nie przeszkadza, ze jako "stary"placi nizsze OC, ale to, ze nie obejmuja go promocje skierowane do mlodziezy jest juz mu sola w oku. Coz, takich ludzi najlepiej po prostu ignorowac i tyle.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-01 08:44:03
Autor: niusy.pl
BZWBK -dyskryminacja?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>

[...]

Może niższe OC ma uzasadnienie a pomowanie kart wył±cznie w¶ród młodych już nie.

Data: 2010-12-01 08:49:54
Autor: niusy.pl
BZWBK -dyskryminacja?

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

... A wiadomo, że młodzi z reguły maj±
trudniej (dopiero wchodz± na rynek pracy itp.)

Z czym ? Każdy pracodawca woli młodego pracownika od starszego bo bardziej elastyczny jest.

. Przecież tak± sam±
(prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby
płac± więcej.

Z wieku ???

Data: 2010-12-01 12:41:10
Autor: Smok Eustachy
BZWBK -dyskryminacja?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 08:49:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

UĹĽytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

... A wiadomo, że młodzi z reguły mają
trudniej (dopiero wchodzÄ… na rynek pracy itp.)

Z czym ? Każdy pracodawca woli młodego pracownika od starszego bo
bardziej elastyczny jest.

I dlatego żąda doświadczenia pińć lat.

Data: 2010-12-01 15:14:52
Autor: Maddy
BZWBK -dyskryminacja?
W dniu 01-12-2010 13:41, Smok Eustachy pisze:
[...]

Nie każdy. I czasami elastyczność jest ostatnią rzeczą, której potrzeba.
Czasami potrzeba wiedzy i doświadczenia. Czasami jeszcze wiedzy i wiedzy i wiedzy.
Albo umiejętności praktycznych i wprawy, które nabywa się podczas lat pracy.

Nie kaĹĽdy jest repem, sporo ludzi pracuje na bardzo specjalizowanych stanowiskach.
Pogadaj z jakimś szefem firmy budowlanej, czy jak ma wybór, woli spawacza albo cieślę po 50-tce, z prawie 30 letnią praktyką, czy może elastycznego młodziaka.

I dlatego żąda doświadczenia pińć lat.

Na stanowisku kierowniczym!

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-01 15:55:44
Autor: MadMan
BZWBK -dyskryminacja?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 15:14:52 +0100, Maddy napisał(a):

I dlatego ż±da do¶wiadczenia pińć lat.

Na stanowisku kierowniczym!

Kierownicze stanowisko konstruktora rysuj±cego w Inventorze? Ciekawa
sprawa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-02 08:27:09
Autor: niusy.pl
BZWBK -dyskryminacja?

UĹĽytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl>

[...]

Oczywiście, nie dokładnie każdy, ale znakomita większość. I to akurat nie jest dyskryminowaniem, bo ma logiczne i praktyczne uzasadnienie. Natomiast jeśliby z tego wnioskować o niemożności skorzystania z promocji to jest to zwykła głupota. O tym było a nie o tym, że gdzieniegdzie trzeba doświadczenia(a nie wieku!).

Data: 2010-12-02 08:19:27
Autor: niusy.pl
BZWBK -dyskryminacja?

UĹĽytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl>

[...]

Nie dlatego tylko dlatego, że woli doświadczenie niż wiek.

Data: 2010-12-01 15:56:03
Autor: MadMan
BZWBK -dyskryminacja?
Dnia Wed, 1 Dec 2010 08:49:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

. Przecież tak± sam±
(prawie) sytuację masz przy ubezpieczeniu OC samochodu - młodsze osoby
płac± więcej.

Z wieku ???

Tak, do którego¶ roku życia masz wyższ± składkę. A czasami od którego¶. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-28 13:07:49
Autor: prg
BZWBK -dyskryminacja?
bo oni mnie będą karać, żem stary..

kurcze, i "konta na obcasach" tez chyba nie zalozysz, jesli nie jestes kobieta w wieku 18-65 lat. i wymagaja jeszcze zameldowania i peselu.

Data: 2010-11-29 12:01:24
Autor: FlashT
BZWBK -dyskryminacja?

Użytkownik "prg" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:4cf24615$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
bo oni mnie będą karać, żem stary..

kurcze, i "konta na obcasach" tez chyba nie zalozysz, jesli nie jestes kobieta w
wieku 18-65 lat. i wymagaja jeszcze zameldowania i peselu.

A jak jestem transwestyta to nie zaloza mi? :/

Data: 2010-11-29 03:03:57
Autor: gr
BZWBK -dyskryminacja?
On 28 Lis, 07:30, SSAM <stef...@TNIJo2.pl> wrote:
Dostałem od BZWBK maila reklamowego.Że je¶li jestem młody to dostanę od
nich furę dobrych rzeczy...[karta zbiżeniowa za darmo itd]...Pech , że
jestem stary.Dostałem innymi  słowy informację na pocztę, że je¶li
jestem stary to oni mnie maj± gdzie¶... pech, że mam konto osobiste u
nich i rówież u nich maklerskie. Zdaje się, ze hibcikiem je polikwiduję,
bo oni mnie będ± karać, żem stary..
A pytanie do grupy: Czy to nie jest dyskryminacja ludzi starych karana
prawem? Dzwoniłem na infolinie BZWBK, ze też chcę takie konto za
darmo-niestety-dla ludzi starych nie maj±.Złożyłem oficjaln± skargę,ale
chyba niepotrzebnie.Oni się chyba starymi brzydz± i tylko niesmak po
moim telefonie zostanie.Maila też do ichniejszego rzecznika wczoraj
wysłałem.A swoj± drog± to ten bank ma niezły bałagan na www- u
siebie,numery telefonów nieaktualne
Stan

Przy koncie na obcasach to facoeci s± dyskrymminowani.

Data: 2010-11-29 13:01:41
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK -dyskryminacja?

@ SSAM
Czy mogliby¶my prosić o informację, które konkretnie dane s± nieaktualne na stronie www? Sama reklamacja zostanie rozpatrzona przez Rzecznika Klienta.

@ prg
Konto na obcasach, pomimo tego że oferta jest przygotowana z my¶l± o kobietach, może zostać założone także przez mężczyzn. Kluczow± różnic± jest to, że mężczyĽni nie mog± ubiegać się o Pakiet ubezpieczeń \"Na Obcasach\", który został stworzony dla kobiet.
Więcej informacji można znaleĽć na: http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/na-obcasach/szczegoly/konto-na-obcasach-szczegoly.html

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-11-29 14:07:24
Autor: Gruby Jendrek
BZWBK -dyskryminacja?

Użytkownik "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id087l$prh$1z-news.wcss.wroc.pl...

Zespół Banku Zachodniego WBK

Oż ty Karol - szacun ;)

A.

Data: 2010-12-05 12:22:37
Autor: 666
BZWBK -potracenie wbrew prawu unijnemu ?
To może mi BZWBK odpowie, dlaczego z PRZYCHODZˇCEGO z Unii Europejskiej (konkretnie z Niemiec) na eurokonto PROWADZONE W EUR przelewu wysłanego w kwocie 20 EUR potr±cili mi 4 EUR jakich¶ rzekomych "kosztów" (wbrew prawu unijnemu}, paniętka w oddziale idzie w zaparte i twierdzi, że "nie widzi takiego obci±żenia na rachunku" (a bo sprytnie jest napisane w samej tre¶ci TYTUłU przelewu "koszty 4 EUR", i uznanie rachunku na 16 EUR zamiast na 20 EUR !!).

Pikanterii dodaje fakt, że jest to zwrot przez niemieckiego beneficjenta przelewu, który mu wysłałem kilka dni wcze¶niej za osobn± opłat± SHA bodajże 9,50 zł.

-- -- -

Zespol Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-12-05 15:13:41
Autor: Krzysztof Jodłowski
[...]

To mog± być koszty potr±cone przez bank niemiecki. Przy przelewach międzynarodowych jest zazwyczaj opcja odno¶nie prowizji: płaci wysyłaj±cy, płaci odbieraj±cy (to wła¶nie opisana sytuacja), płac± po połowie.
Jak klient niemiecki zwalił na Ciebie opłatę za przelew to masz "koszty 4 euro".

Krzysztof Jodłowski

Data: 2010-12-07 08:21:57
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK -potracenie wbrew prawu unijnemu ?

Kwestia pobrania kosztów jest uzależniona od opcji kosztowej jak± wybrał zleceniodawca. Sam fakt, iż płatno¶ć została przesłana na terenie Unii Europejskiej w walucie EUR nie oznacza, że jest to przelew \"europejski\" w domy¶le SEPA, bo musi on spełniać kilka kryteriów, których w tym przypadku nie znamy. Bez dodatkowych szczegółów naprawdę trudno co¶ więcej powiedzieć.
Je¶li pobrane 4 EUR budzi w±tpliwo¶ci, a pracownik oddziału nie potrafi udzielić wyczerpuj±cej odpowiedzi można złożyć reklamację.