BZWBK informuje mnie na piśmie...

Data: 2013-09-18 15:07:18
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na piśmie...
....że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

Pytania:
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany
w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę). W
Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
udostępniałem. Oni tam myślą że mnie interesuje tak bardzo
przeniesienie odległej ode mnie placówki z jednej strony ulicy na
drugą?

WAM

Data: 2013-09-18 14:43:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Sep 2013 15:07:18 +0200, WAM napisał(a):

...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

Na piśmie w SMS?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-09-18 16:12:42
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na piśmie...
On Wed, 18 Sep 2013 14:43:57 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

Na piśmie w SMS?
Na piśmie tradycyjnym. Drukowanym na A4, przesłanym w kopercie.

WAM

Data: 2013-09-18 15:25:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Sep 2013 16:12:42 +0200, WAM napisał(a):

Na piśmie w SMS?
Na piśmie tradycyjnym. Drukowanym na A4, przesłanym w kopercie.

A czy w tym piśmie był telefon komórkowy? Albo chociaż modem USB?

Data: 2013-09-18 18:45:50
Autor: ToMasz
W dniu 18.09.2013 16:12, WAM pisze:
[...]

to może chociaz jak zakładałeś konto to dostałeś modem albo przynajmniej tableta?
ToMasz

Data: 2013-09-18 19:45:13
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na piśmie...
On Wed, 18 Sep 2013 18:45:50 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

[...]

Aaaa wybaczcie :) dopiero zajarzyłem :D Przepraszam i kieruję wątek we
właściwe miejsce. WAM

Data: 2013-09-18 16:20:41
Autor: J.F
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości
[...]

Ale co - przy Wolnosci 2 jest juz Oddzial nr 2 ze sie pytasz ?

2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie

To sie nazywa dbanie o klienta. Dostanie, bedzie zadowolony.
A moze korzysta z tego oddzialu i jak mu zamkna to bedzie psioczyl na bank, ze zadnej informacji nie ma.

Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany
w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę).

Tylko Krapkowice na tym pismie byly, czy calej Polski dotyczylo ?

A moze z czegos innego wynikalo ze placowki pod Opolem powinny cie zainteresowac ?

Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
udostępniałem.

Pomylka w kodzie pocztowym, czy nr telefonu ?
Opolskie ma kierunkowy 77 :-)

J.

Data: 2013-09-18 19:40:09
Autor: z
W dniu 2013-09-18 16:20, J.F pisze:

To sie nazywa dbanie o klienta. Dostanie, bedzie zadowolony.
A moze korzysta z tego oddzialu i jak mu zamkna to bedzie psioczyl na
bank, ze zadnej informacji nie ma.

Hehehe :-)
Do mnie ładna pani dzwoniła z ofertą kredytu (pewnie też chciała mnie zadowolić :-) ) tylko że nie potrafiła podać żadnych szczegółów tego kredytu ani nie wiedziała że mam u nich już kredyt hipoteczny.
Łot profesjonalizm obsługi :-)

Data: 2013-09-18 19:46:27
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na piÂśmie...
On Wed, 18 Sep 2013 16:20:41 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tylko Krapkowice na tym pismie byly, czy calej Polski dotyczylo ?
Tylko Krapkowice, mimo że pisali o oddziałach w liczbie mnogiej.

A moze z czegos innego wynikalo ze placowki pod Opolem powinny cie zainteresowac ?
Nie znalazłem takich informacji które by mogły wyjaśnić ten list.

WAM

Data: 2013-09-18 22:57:54
Autor: Pszemol
BZWBK informuje mnie na pi?mie...
"WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> wrote in message news:rlpj395b1f8is4bl4guu8cgluqdn4036vc4ax.com...
On Wed, 18 Sep 2013 16:20:41 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tylko Krapkowice na tym pismie byly, czy calej Polski dotyczylo ?
Tylko Krapkowice, mimo że pisali o oddziałach w liczbie mnogiej.

Ale czemu Cię to dziwi? Ja nie widzę tam żadnej sprzeczności.
Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów.
W związku z tą decyzją napisali Ci o zmianie adresu tego jednego
oddziału który może Cię z jakiegoś powodu interesować...
Gdzie tu widzisz sprzeczność liczby pojedynczej z liczbą mnogą?

Nie znalazłem takich informacji które by mogły wyjaśnić ten list.

Chyba masz za dużo czasu albo nie szkoda Ci życia...
Otrzymałeś list, przeczytałeś, wywnioskowałeś co trzeba co tam
Ciebie dotyczy, reszta jest nieistotna - list na makulaturę i po sprawie.

Data: 2013-09-19 09:48:36
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pi?mie...
On Wed, 18 Sep 2013 22:57:54 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Dziwi mnie to ponieważ Krapkowice to nie mój rejon. Gdyby mi podali
jakkolwiek oddział ze Szczecina (a w szczególności "mój") to bym
pomyślał tak jak sugerujesz - przenoszą kilka ale informują mnie o tym
szczecińskim/moim. Skoro dostaje informacje o jakimś oddziale "z
daleka" to odbieram to tak że bank chciał mnie poinformować o
"wszystkich" przenosinach a skoro wypisał jeden oddział to znaczy że
jeden=wszystko co przenosi.

Chyba masz za dużo czasu albo nie szkoda Ci życia...
Nie szkoda mi życia. Na brak czasu nie narzekam.

WAM

Data: 2013-09-19 13:37:04
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
[...]

Gdyby podali wszystkie, to znak ze wysylaja wszystkim.
Ale podali jeden, to by znaczylo ze go lacza z Krapkowicami, a on ze Szczecina (jakies 500km dalej).

[...]

A nie zastanowic sie nad zmiana banku, skoro temu sie cos myli w komputerze ?
Kiedys pieniadze pomyli i bedzie nieszczescie :-)

A moze ... w Krapkowicach jest klient o tym samym peselu ? Tez powod do zmartwienia :-)

J.

Data: 2013-09-18 18:05:36
Autor: Mr. Misio
Użytkownik WAM napisał:
[...]

Chcieli się pochwalić ;)

/na bezrybiu i rak ryba//

;)

Data: 2013-09-19 18:13:08
Autor: Akarm
BZWBK informuje mnie na piśmie...
W dniu 2013-09-18 15:07, WAM pisze:
[...]
Czy dasz radę (w miarę logicznie) uzasadnić swoje pragnienie podzielenia się tą ekscytującą wiadomością z ludźmi interesującymi się telefonią komórkową?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-09-19 20:30:28
Autor: WAM
On Thu, 19 Sep 2013 18:13:08 +0200, Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

[...]
Nie wiem czy pomyłka jest logiczna - napisałem wszak w wątku, gdy się
zreflektowałem, że przepraszam za umieszczenie go tutaj. Powinien być
na pl.biznes.banki i tam też poszedł jak zauważyłem błąd.

WAM

Data: 2013-09-19 20:41:48
Autor: Akarm
W dniu 2013-09-19 20:30, WAM pisze:

napisałem wszak w wątku, gdy się
zreflektowałem, że przepraszam za umieszczenie go tutaj. Powinien być
na pl.biznes.banki i tam też poszedł jak zauważyłem błąd.

Przeczytałem to kilka minut po wysłaniu mojego posta. Natychmiast kliknąłem "wycofaj wiadomość", jak widać z mizernym skutkiem.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-09-19 20:53:10
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-19 20:41, Akarm pisze:
[...]

Gdybyś był łaskaw skupić się na poszerzaniu swej wiedzy oraz
edukacji w zakresie kultury, to byś doskonale wiedział, że
błędy się ludziom zdarzają, a cancele od dawna na wielu serwerach
nie działają. Niestety twa radosna twórczość idzie w zupełnie
innym kierunku:>

BZWBK informuje mnie na piśmie...