BZWBK informuje mnie na pismie...

Data: 2013-09-18 19:46:54
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
....że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

Pytania:
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany
w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę). W
Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
udostępniałem. Oni tam myślą że mnie interesuje tak bardzo
przeniesienie odległej ode mnie placówki z jednej strony ulicy na
drugą?

WAM

Data: 2013-09-18 12:50:35
Autor: witek
WAM wrote:
[...]

moze bedziesz  przejeżdżał i akurat wtedy bedziesz chciał coś załatwić.
Wiec lepiej wiedziec niż nie.

Data: 2013-09-18 20:06:44
Autor: cef
WAM wrote:

W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

Pytania:
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?

A myślisz, że to chodzi o "jeden" oddział,
a nie o "pierwszy" Oddział w Krapkowicach? :-)

Data: 2013-09-18 20:30:11
Autor: WAM
On Wed, 18 Sep 2013 20:06:44 +0200, "cef" <cezfar@interia.pl> wrote:

WAM wrote:

[...]

Zacytowałem z pisma choć nie użyłem znaków cytatu. W piśmie jest "1
Oddział" i na pewno chodzi o pierwszy oddział. Nie zmienia to faktu że
przeniesienie pierwszego oddziału to nie jest "przeniesienie kilku
oddziałów" jak napisano w pierwszym akapicie.

WAM

Data: 2013-09-18 21:15:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:96sj39pjkmrqutfmpvcgpee2n69u07l3h1@4ax.com...

Nie zmienia to faktu że
przeniesienie pierwszego oddziału to nie jest "przeniesienie kilku
oddziałów" jak napisano w pierwszym akapicie.

Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co będzie dalej.

Data: 2013-09-18 21:44:55
Autor: WAM
On Wed, 18 Sep 2013 21:15:27 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co będzie dalej.
Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D

WAM

Data: 2013-09-30 16:40:00
Autor: WAM
On Wed, 18 Sep 2013 21:44:55 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Czekaj, czekaj, na razie poinformowali Cię o Krapkowicach. Nie wiadomo co będzie dalej.
Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D

Jest kolejny :)

"Uprzejmie informuję, że pismo z dnia 11.09.2013 r., w którym
poinformowałem o zmianie lokalizacji 1 Oddziału Banku Zachodniego WBK
mieszczącego się przy ul. Wolności 1 w Krapkowicach, nie powinno
zostać do Państwa skierowane.

Przeniesienie siedziby 1 Oddziału Banku Zachodniego w Krapkowicach nie
dotyczy Państwa bezpośrednio, w związku z tym bardzo przepraszam za
wysłaną informację i proszę o potraktowanie pisma jako niebyłe."

Zwracam uwagę że w drugim akapicie jest w nazwie BZ - bez WBK.
Pewnie przyjdzie trzecie pismo wyjaśniające pomyłkę w nazwie.

WAM

Data: 2013-09-18 20:38:08
Autor: Kamil Jońca
WAM <nospam@nowam.nopl.pl> writes:

[...]

Ale o co ci chodzi? Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informują o tym
jednym.
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie

A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niekŧóre się uczą wykorzystywać email do innych celów. KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Happiness makes up in height what it lacks in length.

Data: 2013-09-18 21:44:24
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Wed, 18 Sep 2013 20:38:08 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

Ale o co ci chodzi? Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informują o tym
jednym.
No to dobrze że napisałem. Może kogoś z Krapkowic poinformują o
przeniesieniu "mojego" oddziału i uda się tu utworzyć jakąś listę
przenosin "na drugą stronę ulicy".

WAM

Data: 2013-09-19 07:45:12
Autor: lolekanabolek
Jońca) wrote:

[...]

u mnie w Płocku, też przenoszą oddział na drugą stronę ulicy, gdzie wcześniej był Kredyt Bank. Też wczoraj dostałem pisemko w tej sprawie. Co dziwne, jak wynika z pisma, stary oddział nadal będzie funkcjonować. To pewnie z myślą o klientach, co by nie musieli przechodzić na drugą stronę ulicy, którą stroną by nie szli zawsze będzie oddział BZWBK po drodze mieli ;-))

Marcin

Data: 2013-09-19 09:34:19
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Thu, 19 Sep 2013 07:45:12 +0200, lolekanabolek
<lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> wrote:

[...]
Strach otworzyć lodówkę (bez względu czy masz w niej drzwi prawe czy
lewe).

WAM

Data: 2013-09-24 19:15:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK informuje mnie na pismie...

"Kamil "Jońca"" 874n9iuga7.fsf@alfa.kjonca

A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niektóre się uczą wykorzystywać email do innych celów.

A mnie nie dziwi wcale to, że niemądrzy ludzie szybciej uczą się
złego zachowania niż dobrego. Dziecko, zanim stanie się użytecznym
elementem ;) społeczeństwa, brudzi pieluchy...

Data: 2013-09-19 11:11:03
Autor: J.F
[...]

Cos nikt nie pisze ze dostal podobne pisemko, a wiec:
a) cos masz w danych sugerujace ze powinno cie zainteresowac - adres, kod, ... a moze oni sie pomylili wpisujac kryteria, albo ... twoj oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do koperty ?

c) a moze po prostu zadzwonic i sie spytac ? jesli nie byla to celowa akcja ... to informatyk powinien byc zaciekawiony czemu tak.
    tylko pewnie cie hotline do informatyka nie przepusci ..

J.

Data: 2013-09-19 11:41:19
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Pismo imienne, mój poprawny adres, nic innego w kopercie nie było.
W nagłówku Wrocław 11 września 2013, podpisał (skan podpisu) dyrektor
Makroregionu Wrocław, Mój oddział nie jest na Wolności, chyba nawet nie ma takiej
ulicy/placu w Szczecinie.

WAM

Data: 2013-09-19 12:15:20
Autor: J.F
[...]

No jak nie ma jak jest :-)
http://encyklopedia.szczecin.pl/wiki/Plac_Wolno%C5%9Bci

A oddzialy bzwbk sa na pl. Wolnosci w Szczecinku i Stargardzie Szczecinskim :-)

Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
szczecin, bzwbk
to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

J.

WAM

Data: 2013-09-20 17:59:49
Autor: Slavekk
W dniu 2013-09-19 12:15, J.F pisze:
> Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
> szczecin, bzwbk
> to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

No i prawidłowo
Jest wieś Szczecin pod Łodzią
;)

Sławek

Data: 2013-09-20 20:20:34
Autor: WAM
On Fri, 20 Sep 2013 17:59:49 +0200, Slavekk <slavekk@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> szczecin, bzwbk
> to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

Kiedyś jak wpisywało się: Szczecin, Wyszyńskiego to pokazywało Police, Wyszyńskiego. Cóż, wszak są Police pod Szczecinem :D

WAM

BZWBK informuje mnie na pismie...