BZWBK informuje mnie na pismie...

Data: 2013-09-18 20:38:08
Autor: Kamil Joñca
BZWBK informuje mnie na pismie...
WAM <nospam@nowam.nopl.pl> writes:

...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
lokalizacji.

W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

Pytania:
1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
Ale o co ci chodzi? Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informujÄ… o tym
jednym.
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie

A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niekŧóre się uczą wykorzystywać email do innych celów. KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Happiness makes up in height what it lacks in length.

Data: 2013-09-18 21:44:24
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Wed, 18 Sep 2013 20:38:08 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Joñca) wrote:

Ale o co ci chodzi? Podjêli decyzjê o przeniesieniu kilku oddzia³ów (w
Pcimiu, Krapkowicach, Skolimowie i ChWGJ), a Ciebie informuj± o tym
jednym.
No to dobrze ¿e napisa³em. Mo¿e kogo¶ z Krapkowic poinformuj± o
przeniesieniu "mojego" oddzia³u i uda siê tu utworzyæ jak±¶ listê
przenosin "na drug± stronê ulicy".

WAM

Data: 2013-09-19 07:45:12
Autor: lolekanabolek
Joñca) wrote:

[...]

u mnie w P³ocku, te¿ przenosz± oddzia³ na drug± stronê ulicy, gdzie wcze¶niej by³ Kredyt Bank. Te¿ wczoraj dosta³em pisemko w tej sprawie. Co dziwne, jak wynika z pisma, stary oddzia³ nadal bêdzie funkcjonowaæ. To pewnie z my¶l± o klientach, co by nie musieli przechodziæ na drug± stronê ulicy, któr± stron± by nie szli zawsze bêdzie oddzia³ BZWBK po drodze mieli ;-))

Marcin

Data: 2013-09-19 09:34:19
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Thu, 19 Sep 2013 07:45:12 +0200, lolekanabolek
<lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> wrote:

[...]
Strach otworzyæ lodówkê (bez wzglêdu czy masz w niej drzwi prawe czy
lewe).

WAM

Data: 2013-09-24 19:15:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK informuje mnie na pismie...

"Kamil "Joñca"" 874n9iuga7.fsf@alfa.kjonca

A tego to nie wiem. Ja te¿ nie mogê wyj¶æ z podziwu, ¿e instytucje,
maj±c adres mailowy u¿ywaj± go tylko do spamowania. Dopiero teraz
niektóre siê ucz± wykorzystywaæ email do innych celów.

A mnie nie dziwi wcale to, ¿e niem±drzy ludzie szybciej ucz± siê
z³ego zachowania ni¿ dobrego. Dziecko, zanim stanie siê u¿ytecznym
elementem ;) spo³eczeñstwa, brudzi pieluchy...

BZWBK informuje mnie na pismie...