BZWBK informuje mnie na pismie...

Data: 2013-09-19 11:11:03
Autor: J.F
BZWBK informuje mnie na pismie...
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości
W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.
2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany

Cos nikt nie pisze ze dostal podobne pisemko, a wiec:
a) cos masz w danych sugerujace ze powinno cie zainteresowac - adres, kod, ... a moze oni sie pomylili wpisujac kryteria, albo ... twoj oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do koperty ?

c) a moze po prostu zadzwonic i sie spytac ? jesli nie byla to celowa akcja ... to informatyk powinien byc zaciekawiony czemu tak.
    tylko pewnie cie hotline do informatyka nie przepusci ..

J.

Data: 2013-09-19 11:41:19
Autor: WAM
BZWBK informuje mnie na pismie...
On Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Pismo imienne, mój poprawny adres, nic innego w kopercie nie było.
W nagłówku Wrocław 11 września 2013, podpisał (skan podpisu) dyrektor
Makroregionu Wrocław, Mój oddział nie jest na Wolności, chyba nawet nie ma takiej
ulicy/placu w Szczecinie.

WAM

Data: 2013-09-19 12:15:20
Autor: J.F
[...]

No jak nie ma jak jest :-)
http://encyklopedia.szczecin.pl/wiki/Plac_Wolno%C5%9Bci

A oddzialy bzwbk sa na pl. Wolnosci w Szczecinku i Stargardzie Szczecinskim :-)

Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
szczecin, bzwbk
to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

J.

WAM

Data: 2013-09-20 17:59:49
Autor: Slavekk
W dniu 2013-09-19 12:15, J.F pisze:
> Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
> szczecin, bzwbk
> to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

No i prawidłowo
Jest wieś Szczecin pod Łodzią
;)

Sławek

Data: 2013-09-20 20:20:34
Autor: WAM
On Fri, 20 Sep 2013 17:59:49 +0200, Slavekk <slavekk@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> szczecin, bzwbk
> to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

Kiedyś jak wpisywało się: Szczecin, Wyszyńskiego to pokazywało Police, Wyszyńskiego. Cóż, wszak są Police pod Szczecinem :D

WAM

BZWBK informuje mnie na pismie...