BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?

Data: 2010-06-15 08:33:28
Autor: ToRo999
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
Mam pytanie czy ktos wie jak liczony jest 1% zwrotu z karty?
W poprzednim miesiacu wydalem 49,72zl i dostalem 0,47zl
W tym miesiacu wydalem 272,31zl i dostalem 1,76zl

Cos mi sie ten 1% nie zgadza.

Nawet liczac od transakcji pelne zlotowki bez groszy to +/- 12gr bo
bylo 12 transakcji...

Cos zle licze, zle mi naliczaja czy kazdy tak ma?

Data: 2010-06-15 17:58:13
Autor: Michal
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
W dniu 15.06.2010 17:33, ToRo999 pisze:
[...]

Na pewno wydałeś bezgotówkowo a nie wybrałeś z bankomatu? Jakie operacje filtrujesz/sumujesz?

Michał

Data: 2010-06-15 09:38:03
Autor: ToRo999
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
Tylko i wyłącznie te o nazwie:

ELECTRON 8001 PŁATNOŚĆ KARTĄ

W ogole nie wybieralem jeszcze nia gotowki. Zsumowalem transakcje od
poprzedniego naliczenia do obecnego. Ostatnia transakcja była 05-31 a
naliczenie 06-05 wiec transakcje sie na pewno rozliczyly.

Data: 2010-06-15 19:51:10
Autor: marzena
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?

"Ostatnia transakcja była 05-31 a
naliczenie 06-05 wiec transakcje sie na pewno rozliczyly."

wejdz na swoje konto, sprawdź w zakładce zablokowane środki na karcie. zapewniam Cie, ze pryznajmniej ta z 31.05 nie zostala jeszcze rozliczona. uzywam tej karty od około roku czasu i nie mialam zadnych zastrzezen. zawsze wsio naliczone zgodnie
pozdr

Data: 2010-06-15 20:06:09
Autor: knrdz
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
marzena pisze:

zapewniam Cie, ze pryznajmniej ta z 31.05 nie zostala jeszcze rozliczona.

Przecież napisał, że została - ale 5 czerwca. Nic więc dziwnego, że jeden procent od niej nie został naliczony za maj.

Data: 2010-06-15 20:21:09
Autor: marzena
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?

Przecież napisał, że została - ale 5 czerwca. Nic więc dziwnego, że
jeden procent od niej nie został naliczony za maj.

napisał, że "naliczenie" / a wiec naliczenie 1%/ było 5 czerwca, a nie ze transakcja z 31.05 rozliczona została 5.06. ja pisze o zablokowaniu srodkow, ktore jeszcze  nie zostały "rozliczone" przez bank.

Data: 2010-06-16 01:22:51
Autor: ToRo999
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
Przeanalizowalem sytuacje i wychodzi na to ze:

Dnia  2010-06-05 zostala naliczona suma nagrod z transakcji  od
2010-05-02 do  2010-05-19. Czyzby blokada była 2 tygodnie w tym banku?

Data: 2010-06-16 11:35:42
Autor: marzena
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
Czyzby blokada była 2 tygodnie w tym banku?

moze tak byc

Data: 2010-06-16 10:23:59
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
robi ten blad co ja, kiedys pisalem, liczyy sie data zaksiegowania a nie operacji

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-06-16 05:15:20
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
On Jun 15, 5:33 pm, ToRo999 <toro9...@gmail.com> wrote:
[...]

1% naliczany jest od każdej dokonanej i rozliczonej transakcji.
Całkowita kwota zwrotu przelewana jest jednorazowo raz w miesiącu.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-07-05 08:48:00
Autor: Michal Sawicki
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
1% naliczany jest od każdej dokonanej i rozliczonej transakcji.

Zagranicznej też?

M.

Data: 2010-07-07 07:53:34
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
On Jul 5, 8:48 am, "Michal Sawicki" <msawicWYTNI...@op.pl> wrote:
> 1% naliczany jest od każdej dokonanej i rozliczonej transakcji.

Zagranicznej też?

M.

Od transakcji zagranicznych również naliczany jest zwrot 1%. Podstawą
obliczenia jest kwota, którą zostało obciążone konto po
przewalutowaniu transakcji.