BZWBK karty do rachunków walutowych

Data: 2013-05-28 09:10:05
Autor: pws
BZWBK karty do rachunków walutowych
W sumie to racja, dziś też do mnie przyszła. Zdziwiłem się trochę, bo myślałem, że będzie wyglądać jak wizerunek we wniosku internetowym (głowa statuły, o ile dobrze pamiętam). A wcześniej nie zaglądałem na bankową stronę karty (konto zakładane z Grupera).  Szkoda, że wszystkie rodzaje kart walutowych tak ujednolicili - nawet fajne są te poszczególne wizerunki we wnioskach. Ale na tym się kończy...

Data: 2013-05-28 09:13:14
Autor: pws
BZWBK karty do rachunków walutowych
A na dodatek jeszcze numer CVV2/CVC2 jest tak dziwnie wybity, że widać go trochę  również z przodu karty...

Data: 2013-05-28 09:14:47
Autor: pws
BZWBK karty do rachunków walutowych
Tak więc dobrze, że jest chociaż 3D-Secure.

Data: 2013-05-28 18:19:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "pws"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:93ffad29-062b-40f4-b6dc-784b512a0097@googlegroups.com...

A na dodatek jeszcze numer CVV2/CVC2 jest tak dziwnie wybity, że widać go trochę  również z przodu karty...

No, u mnie też to tak dziadowsko przebija.

3D-Secure, jeszcze i to, mam nadzieję że to nieobowiązkowe albo przynajmniej da się pominąć standardowo przez trójklik...

BZWBK karty do rachunków walutowych