BZWBK karty do rachunków walutowych

Data: 2013-05-28 20:25:48
Autor: Pablo25
BZWBK karty do rachunków walutowych
Zamówiłem sobie trzy, myślałem, że będą różne. Guzik, wszystkie trzy są takie same, różnią się tylko symbolem waluty nadrukowanym na rewersie. No i są kompletnie bez pomysłu,

A mi karta sie podoba, wszystko kwestia gustu.
Inna sprawa to po co 3 konta walutowe w 3 roznych walutach i to w dodatku z
3 kartami platniczymi do nich? Tak aby przed uplywem roku je skasowac, aby
nie zaplacic oplat za karty!
Paranoja, bo nie sadze aby wynikalo to z rzeczywistej potrzeby.
A juz niektorzy w dalszych postach zastanawiaja sie w jaki sposob wydac
€120 aby spelnic tylko warunki promocji.

P.

Data: 2013-05-28 22:39:40
Autor: neoniusz
W dniu 28.05.2013 21:25, Pablo25 pisze:
[...]

Niesamowite, opowiadales o tym lekarzowi?
Co sie dzieje z ta grupa...

Data: 2013-05-28 22:02:20
Autor: Pablo25
BZWBK karty do rachunków walutowych
Niesamowite, opowiadales o tym lekarzowi?
Co sie dzieje z ta grupa...

Zdecydowanie ta grupa potrzebuje wiecej takich konkretnych i na temat
postow jak ten powyzej

BZWBK karty do rachunków walutowych