BZWBK kiedy zwrot 1%

Data: 2010-08-09 09:17:09
Autor: Damian Niusy
BZWBK kiedy zwrot 1%
Witam

Kiedy BZWBK zwraca ten 1% ?
W poprzednim miesiącu miałem to już:
2010-07-05 Suma nagród z karty
2010-07-09 pobrali opłatę i było OK.

W tym miesiącu zwrotu nie mam a odpłatę pobrało i mam debecik :)

Damian

Data: 2010-08-09 10:46:53
Autor: Telesfor
BZWBK kiedy zwrot 1%

Użytkownik "Damian Niusy" <ala@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c5fab7a$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie. Chyba cos się popsuło BZ WBK. Dotąd (od maja do lipca) było regularnie:
5-tego - 1%
9-tego - opłata za kartę
a w sierpniu pkt 1 nie wystąpił....

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2010-08-10 00:46:36
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK kiedy zwrot 1%
On 9 Sie, 10:46, "Telesfor" <Tele2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Damian Niusy" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c5fab7a$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> 2010-07-05 Suma nagród z karty
> 2010-07-09 pobrali opłatę i było OK.

> W tym miesiącu zwrotu nie mam a odpłatę pobrało i mam debecik :)

Przepraszamy za opóźnienie. Faktycznie z powodu błędu część klientów
nie otrzymała jeszcze zwrotu 1% za płatności bezgotówkowe dokonane w
lipcu 2010. Wkrótce zostanie to skorygowane. Żeby otrzymać zwrot
klienci nie muszą składać indywidualnych reklamacji.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-08-10 19:54:25
Autor: Damian Niusy
BZWBK kiedy zwrot 1%

> [...]

lipcu 2010. Wkrótce zostanie to skorygowane. Żeby otrzymać zwrot
klienci nie muszą składać indywidualnych reklamacji.

Już wszystko OK przynajmiej u mnie :) Kasa na koncie

Damian

BZWBK kiedy zwrot 1%