BZWBK konta24pl - przeksztalcaja w wydajesz zarabiasz

Data: 2011-09-09 02:54:06
Autor: krzysztofsf
BZWBK konta24pl - przeksztalcaja w wydajesz zarabiasz
Przy okazji znalazlem taka informacje w skrzynce wewnetrznej po
zalogowaniu do bankowosci BZWBK.
Przeksztalcaja przumusowo na poczatku pazdziernika - tak wiec czas
pozegnac sie z kontem pozostalym po karcie Moneypl, zeby nie wchodzic
w niepotrzebne koszty - z kart debetowych nie korzystam.

Pozostana konta oszczednosciowe i zobacze w co mi przeewoluuje karta
kredytowa Moneypl.

Data: 2011-09-09 19:26:13
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-09-09 11:54, krzysztofsf pisze:
Przeksztalcaja przumusowo na poczatku pazdziernika - tak wiec czas
pozegnac sie z kontem pozostalym po karcie Moneypl, zeby nie wchodzic
w niepotrzebne koszty - z kart debetowych nie korzystam.

AFAIR to okres wypowiedzenia w BZWBK wynosi 6 tygodni, więc im szybciej
zamkniesz tym lepiej.

Data: 2011-09-10 00:27:18
Autor: RobertS
[...]

ale czy trzeba w takiej sytuacji zamykać? nie zgadzasz się na nowe warunki i bank robi to za ciebie...

RobertS

Data: 2011-09-10 06:20:13
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-09-10 00:27, RobertS pisze:

[...]

O ile ja pamiętam pisemka z BZWBK (miałem konto24.pl do debetowej
Allekarty) to były raczej oznajmujące: teraz zmieniamy ci konto na
inne. Pomijam tu fakt czy BZWBK ma prawo tak zrobić bez zgody klienta,
bo praktyczniej teraz zamknąć niż potem kopać się z koniem z powodu
naliczonych opłat.

Data: 2011-09-10 22:07:48
Autor: RobertS
[...]

mam konto z Allekartą, z karty zrezygnowałem już dawno i jakoś bank na nic innego mi tego konta nie chce zmieniać...

RobertS

Data: 2011-09-10 22:15:24
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-09-10 22:07, RobertS pisze:

[...]

A nie dostałeś kiedyś pisemka - "nie masz już Allekarty to zamienimy ci konto na zwykłe konto24"? O ile pamiętam regulamin tego konta, to
wymogiem było posiadanie karty. A BZWBK tych kart nie wznawiał.
Jeżeli nie nie dostałeś, albo dostałeś i zignorowałeś to gratuluję.
Ja dostałem i konto zamknąłem.

Data: 2011-09-10 23:23:25
Autor: RobertS
[...]

nie, żadnego pisemka nie dostałem...bank NIE może mnie zmusić do posiadania karty, której nie chcę, już z dwoma takimi miałem do czynienia (ING i TBP) i karty nie miałem i nie musiałem za nia płacić

RobertS

Data: 2011-09-11 09:40:58
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-09-10 23:23, RobertS pisze:

nie, żadnego pisemka nie dostałem...bank NIE może mnie zmusić do
posiadania karty, której nie chcę, już z dwoma takimi miałem do
czynienia (ING i TBP) i karty nie miałem i nie musiałem za nia płacić

Zaraz, z debetową Allekartą starego typu było odwrotnie - ja kartę
chciałem, ale bank takich nie wznawiał.
Potem dostałem pismo, że w związku z tym że takiej karty nie posiadam,
konto24.pl zostanie przekształcone w płatne konto24. Było tam
powołanie się na regulamin tego konta.
Zgadzam się że bank nie może zmusić do posiadania karty.
Pytanie tylko czy można zmusić bank do jej wydania :-)

Data: 2011-09-11 23:48:39
Autor: RobertS
[...]

jak można dostać kartę której banku już nie wydaje? ale z drugiej strony jak można mieć konto bez karty?

patrzÄ™ sobie i mam konto24.pl bez karty debetowej i nikt mnie do niczego nie zmusza, czyli jednak da siÄ™ ;-)

RobertS

Data: 2011-09-11 22:35:52
Autor: krzysztofsf
On 11 Wrz, 23:48, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Zaraz, z debetow± Allekart± starego typu by³o odwrotnie - ja kartê
> chcia³em, ale bank takich nie wznawia³.
> Potem dosta³em pismo, ¿e w zwi±zku z tym ¿e takiej karty nie posiadam,
> konto24.pl zostanie przekszta³cone w p³atne konto24. By³o tam
> powo³anie siê na regulamin tego konta.
> Zgadzam siê ¿e bank nie mo¿e zmusiæ do posiadania karty.
> Pytanie tylko czy mo¿na zmusiæ bank do jej wydania :-)

jak mo¿na dostaæ kartê której banku ju¿ nie wydaje? ale z drugiej strony
jak mo¿na mieæ konto bez karty?

patrzê sobie i mam konto24.pl bez karty debetowej i nikt mnie do niczego
nie zmusza, czyli jednak da siê ;-)

Patrze sobie do mojegio konta24pl przy okazji przelewu z KK, a tu
skrzynka pocztowa mruga......
Zagladam - a tam wiadomosc z rozpoczynajacego posta.

Data: 2011-09-11 10:38:16
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-09-10 23:23, RobertS wrote:

[...]

zamienilem na Konto Wydajesz & Zarabiasz - przelewam 1001 zl (zeby saldo roslo) i automatem wraca mi nastepnego dnia = konto za free

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

BZWBK konta24pl - przeksztalcaja w wydajesz zarabiasz