BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?

Data: 2013-11-19 06:15:08
Autor: Jacobs
BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?
Konta założyłem we wrześniu, warunki spełniłem i czekam...
Czy ktoś z Was forumowiczów już otrzymał premie za KGP?
Do kiedy bank ma czas na wypłatę?

Data: 2013-11-19 07:09:04
Autor: luc
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 15:15:08 UTC+1 użytkownik Jacobs napisał:
Konta założyłem we wrześniu, warunki spełniłem i czekam...

Czy ktoś z Was forumowiczów już otrzymał premie za KGP?

Do kiedy bank ma czas na wypłatę?

Wg regulaminu:
====================7. Nagroda wypłacona zostanie na Konto w terminie do końca miesiąca
 kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełniono warunki
 uprawniające do otrzymania nagrody.
====================

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-19 07:34:21
Autor: Jacobs
[...]

====================Dzięki! pzdrwm

luc

Data: 2013-11-19 18:01:17
Autor: Marcin P.
BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?
A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do warunków dla premii za KGP. Masakra.

--
Marcin

Data: 2013-11-19 12:24:30
Autor: Jacobs
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 18:01:17 UTC+1 użytkownik Marcin P. napisał:
A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do warunków dla premii za KGP. Masakra.
Marcin

Tak myślałem że będą jaja z zielonymi banksterami, ale założyłem że przynajmniej nie zmienią zasad gry w jej trakcie. No proszę instytucja zaufania publicznego zmienia się w instytucje ograniczonego zaufania.

Pytanie: czy liczą się do puli przelewów "na obce konto" przelewy na KGP ale innej osoby?

Data: 2013-11-20 00:45:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?

"Jacobs" 4468a8da-6436-44cd-8fdb-42644563ebe3@googlegroups.com

[...]

Ponoć tak, ale ja bym na to nie liczył. Tak trudno zlecić
przelanie 4 razy na zupełnie inne konto, w innym banku?
Ja zlecam 4 przelewy na jednej ,,sesji'' i mam z głowy.

Ale BZ WBK to bank trudny. ;)
Na razie jeszcze nie zakończyłem ,,tematu'' sanatorium a mam kolejne
,,tematy'' (doszedł ząb i doszło ucho, a w drodze jest lewa stopa, na
której ponoć pojawił się skorupiak z 10 nogami -- mnie to nie ,,bierze''
ani trochę, bo mam prawdziwe choroby i nie mam powodu do goszczenia
raka) na głowie, ale gdy wrócę (o ile w ogóle wrócę -- na razie ciężko
jest) na ten świat -- zapytam BZ WBK, dlaczego pomimo spełnienia
wszystkich warunków, bank premii nie daje.

-=-

IMO nie warto tego banku naprawiać -- należy tak zlecać przelewy,
aby nie dać bankowi żadnej sposobności do odmowy, a następnie
konto zamknąć, uznające je za niepewne a bank -- za niestabilny.
Im szybciej pozamykamy (i im więcej będzie tych błyskawicznych
zamknięć) tym szybciej bank da nowe wiśnie.

Mnie ten bank stale prowadzi na manowce i skłóca mnie z rodzicami,
na których otworzyłem dwa KGP. Dziel i rządź -- więcej złego
(strat) niż dobrego przyniosły mi KGP.

Najpierw oszukali przy otwieraniu konta, obiecując wiśnie za karty
i limity -- 300 pln w moje plecy. Później matce odmówili premii,
powołując się na absurdalne ,,wieści'' typu -- konto, z którego
dokonano przelewów ,,wynagrodzeń'' nie jest kontem firmowym...

-=-

Rachunek firmy błogosławionej przez Jana Pawła II nie jest wg BZ WBK
rachunkiem firmowym! To brutalny atak na Kościół!!! To droga posła
JPalikota, to herezja, zezwierzęcenie -- itd...

Głupie -- co? [nieprawdaż?]

Tą drogą iść nie warto. ;) [bo to droga MBłaszczaka i za
takie coś on może mi kazać zapłacić mu tantiemy!!!]

-=-

Ale równie głupie jest droczenie się -- ,,toż zlecenie też jest przelewem''.
Zlecajcie 5 czy 10 przelewów miesięcznie -- oby bank nie miał miejsca, do
którego mógłby przyczepić się. To niereperowalny bank. Żadne argumenty
rozsądne nie pomogą -- bank nie ma woli poprawnego służenia ludności.
To nie Citi czy Mille!

Data: 2013-11-19 22:15:56
Autor: J_K_K
W dniu 2013-11-19 18:01, Marcin P. pisze:
A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na
podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do
warunków dla premii za KGP. Masakra.

"coś" mnie tknęło, żeby ustawić stałe, na najmniejszy możliwy ;)

Pzdr

J_K_K

BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?