BZWBK - ma dzi¶ "ała" z przelewami?

Data: 2012-07-09 12:27:46
Autor:
BZWBK - ma dzi¶ "ała" z przelewami?
Witam, o 12:30 zleciłem przelew w BZWBK24, na rachunek w GetInOnline.
Formatka zdefiniowanego przelewu, zaufana bez kodu SMS. I wszystko fajne... tylko: "Niewykonany - Realizowany" i tak do teraz...
Wykonałem ta akcję ponownie, to mam dwa takie przelewy. Ciekawe co się w wbk zatkało? Powinni mi pierwszy zrealizować, a drugi
odrzucić z braku ¶rodków.
Na 1 9999 nie dzwonię, bo po co słuchać że nic nie mog±... Ogólnie co to za
bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich
co¶ się popsuło.

Data: 2012-07-11 08:52:38
Autor: dwr
W dniu 2012-07-09 14:27, b1op@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Dzisiaj nieco im serwis logowania do kart wisi.
Może jaka¶ buba?

Data: 2012-07-11 11:24:29
Autor: dwr
[...]

Co¶ jednak padło w BZ.