BZWBK - miękną... (Konto 1|2|3)

Data: 2014-01-28 00:47:29
Autor: J.F
BZWBK - miękną... (Konto 1|2|3)
Użytkownik  napisał w wiadomości
Coś chyba najnowszy przebój eins zwei drei nie cieszy się zakładaną popularnością..

ostatnio bylem w marmurku i pytam o KGP, a oni mi podsuwaja tabelki z 123.
I nie wiem - premia jakas za 123, czy to juz Konto niegodne Polecenia ?

Zmienili (do końca maja promocyjnie)wysokość wpływów zwalniających od opłaty.
Było pięć kilozłotówek, zeszli na dwie KPLN.

A po maju co ? warunki z dnia zalozenia, czy 5k albo oplata ?

J.

BZWBK - miękną... (Konto 1|2|3)