Data: 2015-01-30 02:51:53 | |
Autor: az.anonim | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z dat± zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.
Trzeba tego pilnować bo potrafi± po kilku miesi±cach się przypomnieć, o czym przeczytałem wczoraj tutaj: http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-przestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-25969294 |
|
Data: 2015-01-30 13:15:58 | |
Autor: WAM | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
On Fri, 30 Jan 2015 02:51:53 -0800 (PST), "az.anonim"
<marek.horst@gmail.com> wrote: Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z dat± zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte. Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunku KGP i zastrzezenia kart oraz rezygnacji z kart. Poinformowano mnie ze rachunek zamkna po uplywie 30 dni tj 27.01. Kart nie zastrzezono. Dopiero na czacie udalo mi sie je zastrzec tydzien pozniej. Chyba o tym pisalem. Rachunek natomiast wciaz nie zamkniety. Wczoraj zadzwonilem na infolinie gdzie probowali mnie znow wyslac do oddzialu zlozyc dyspozycje i nie chcieli zrozumiec ze ja dyspozycje juz zlozylem miesiac wczesniej. Zlozylem wiec reklamacje. WAM -- pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2015-01-30 17:13:43 | |
Autor: tom | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30 dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete, na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal zamkniety.
http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk.html Mialem w zanadrzu ostatni orez https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/skarga_na_bank.jsp ale ostatecznie obylo sie bez niego. Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta. |
|
Data: 2015-02-05 04:21:55 | |
Autor: az.anonim | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
W dniu pi±tek, 30 stycznia 2015 17:13:44 UTC+1 użytkownik tom napisał:
Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30 dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete, na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal zamkniety. Dzięki, napisałem do obydwu. Nie będzie Hiszpan pluł mi w twarz ;) |
|
Data: 2015-02-03 07:43:23 | |
Autor: WAM | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
On Fri, 30 Jan 2015 13:15:58 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:
Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunkuRachunek wczoraj jeszcze był, dzi¶ już go nie ma. Dzi¶ też dostałem w poczcie wewn. "Wyci±g z rachunku". Po kliknięciu w "eWyci±g" który powinien pobrać PDF pojawia się bł±d :) Wielki wykrzyknik na ¶rodku ekranu. Pewnie nie przewidzieli pobierania eWyci±gu do zamkniętego rachunku. To po co mi go przysłali? WAM -- pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2015-03-06 09:01:09 | |
Autor: 666 | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Jak omin±ć opłatę miesięczn± 7 zł za kartę do rachunku?
|
|
Data: 2015-03-06 10:52:33 | |
Autor: J.F. | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Użytkownik " 666" napisał w wiadomo¶ci
Jak omin±ć opłatę miesięczn± 7 zł za kartę do rachunku? a) zlikwidowac konto i zalozyc w innym banku. b) zlikwidowac karte c) sa karty, gdzie jest zwolnienie za 500zl czy 5 transakcji .. J. |
|
Data: 2015-03-09 17:59:51 | |
Autor: 666 | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Visa Solo?
Czy ma jakie¶ "haczyki"? -- -- - b) zlikwidowac karte |
|
Data: 2015-01-30 16:14:58 | |
Autor: radar | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Pisałem tutaj o tym już jaki¶ czas temu to nikt nie wierzył.
-- radar |
|
Data: 2015-01-30 18:25:09 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
"az.anonim" <marek.horst@gmail.com> writes:
Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z dat± zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte. Spoko. Mi idea bank nie chce zamkn±ć konta (mimo pisemnego wypowiedzenia) od 2012. Ciekawy jestem co będzie jak wprowadz± opłaty za konto. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2015-01-30 20:15:48 | |
Autor: 666 | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Jak jest procedura wypowiadania umowy w idea?
-- -- - Mi idea bank nie chce zamkn±ć konta od 2012. |
|
Data: 2015-01-30 18:25:49 | |
Autor: MarekZ | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@googlegroups.com...
Dzi¶ byłem w BZWBK zamkn±ć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w tym banku jest wręcz nie do opisania. Rachunku nie dało się zamkn±ć, bo "system nie przyjmował dzi¶ zamknięć rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiaj±ca korelacja ze zmian± TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i skutek ilo¶ci zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem o¶wiadczenie, że ten rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam gdzie¶. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia ¶redniego salda 20 GBP. Ale to jeszcze nic. W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dzi¶ mieli jak±¶ promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dzi¶ a podpisanie umowy i uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać), to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. OdpowiedĽ helpdesku: OCZYWI¦CIE TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna konsternacja. Dzwoni± do klientki żeby przyszła dzi¶ ponownie, ale ona nie odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem. |
|
Data: 2015-01-30 18:40:03 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
"MarekZ" <brak.adresu@w.pl> writes:
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w € od ręki "bo to można tylko w oddziale macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę, której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat." i w końcu się udało. KJ -- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html |
|
Data: 2015-01-30 18:54:25 | |
Autor: MarekZ | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87oapg4170.fsf@alfa.kjonca...
Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w € od ręki "bo to można tylko w oddziale U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował, zaadoptowaliśmy inny wniosek. Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie. Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w PayPal). |
|
Data: 2015-01-30 22:11:03 | |
Autor: RobertS | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięci e rachunku i naciąga na opłaty | |
karty można zastrzec na infolinii, od razu znikają z systemu, bank nie wysyła nowych - przetestowałem wczoraj
płatne będą tylko bieżące rachunki walutowe, mam oszczędnościowe, a ono nadal ma być bez opłat -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2015-02-01 02:30:27 | |
Autor: az.anonim | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Update: w pi±tek poszedłem po raz kolejny do oddziału (al KEN 49 w Wawie), żeby sprawdzić dlaczego konto walutowe wci±ż nie jest zamknięte.
Pojawił się nawet dyrektor oddziału, który zapewnił że konto zostanie do końca dnia zamknięte i on tego osobi¶cie dopilnuje. I co? I gucio - konto wci±ż otwarte. Chyba trzeba pisać do KNF... |