Data: 2015-01-30 18:25:49 | |
Autor: MarekZ | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@googlegroups.com...
Dzi¶ byłem w BZWBK zamkn±ć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w tym banku jest wręcz nie do opisania. Rachunku nie dało się zamkn±ć, bo "system nie przyjmował dzi¶ zamknięć rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiaj±ca korelacja ze zmian± TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i skutek ilo¶ci zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem o¶wiadczenie, że ten rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam gdzie¶. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia ¶redniego salda 20 GBP. Ale to jeszcze nic. W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dzi¶ mieli jak±¶ promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dzi¶ a podpisanie umowy i uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać), to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. OdpowiedĽ helpdesku: OCZYWI¦CIE TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna konsternacja. Dzwoni± do klientki żeby przyszła dzi¶ ponownie, ale ona nie odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem. |
|
Data: 2015-01-30 18:40:03 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naci±ga na opłaty | |
"MarekZ" <brak.adresu@w.pl> writes:
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w € od ręki "bo to można tylko w oddziale macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę, której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat." i w końcu się udało. KJ -- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html |
|
Data: 2015-01-30 18:54:25 | |
Autor: MarekZ | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87oapg4170.fsf@alfa.kjonca...
Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w € od ręki "bo to można tylko w oddziale U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował, zaadoptowaliśmy inny wniosek. Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie. Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w PayPal). |
|
Data: 2015-01-30 22:11:03 | |
Autor: RobertS | |
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięci e rachunku i naciąga na opłaty | |
karty można zastrzec na infolinii, od razu znikają z systemu, bank nie wysyła nowych - przetestowałem wczoraj
płatne będą tylko bieżące rachunki walutowe, mam oszczędnościowe, a ono nadal ma być bez opłat -- pozdrawiam RobertS |
|